Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אבישי רוזן בכדור פורח

היוצר והזמר בן ה-17 אבישי רוזן, מוציא אלבום שני בהפקת רמי קליינשטיין. הקליפ צולם בכדור פורח!

 

צילום: באדיבות משפחת רוזן

אבישי רוזן, 17, הוא כוכב הנוער הבולט בישראל שאתם לא מכירים. אבישי, דור 11 בארץ נצר לגאון מוילנה וקרוב משפחה רחוק של הנשיא ריבלין הוא הכוכב הנוער הדתי שפונה גם לקהל החילוני הגדול שקם בישראל.אביו של אבישי הוא ד"ר למחשבים, איש אקדמיה בכיר באוניברסיטת בר אילן ואימו עזבה את העבודה כדי ללוות אותו ולהיות המנהלת האישית שלו.

מוסיקלית אבישי מנוהל על ידי רמי קליינשטיין שמלווה אותו כבר תקופה ארוכה. קליינשטיין מפיק לו את האלבומים וגם את האלבום החדש שייצא לאור בדצמבר.

מגיל צעיר מאד זוהה אבישי כמוסיקלי ביותר. כשהיה בן ה 5 הוריו שלחו אותו לבי"ס של דוד קריבושה להכשרה מוסיקלית בסיסית. ןמגיל 7 החל בלימודי פסנתר.כבר בגיל 7 וחצי עלה על הבמות כחבר בלהקת הילדים"קינדרלך" להקת דאנס דתית בניהולו של ישי לפידות  עמה הופיע מאות פעמים בארץ וברחבי העולם.

ה- "פריצה" הייתה כבר בסינגל הראשון עם אלפי צפיות ביוטיוב כבר בימים הראשונים, ומאז המשיך להוציא שירים לרדיו, והחל  להופיע  בבמות שונות שחלקן הגדול היו בפני עשרות אלפי בני נוער, כמו: מופע סיום ארצי של "בני-עקיבא" בעפולה,  "ריקוד דגלים" בי-ם, חגיגת "כלי זיימרים"  בצפת,  מופעי נוער המוניים בראשון לציון, חולון, בת-ים,   וכן בפסטיבלים נחשבים כמו "בריזה" באשקלון, ועוד …השירים שלו  צברו עד היום כמיליון צפיות ביוטיוב, הפכו במשך השנים ל- "נכסי צאן ברזל"  והם מושמעים הרבה פעמים כצלצולי  בית ספר ומושמעים תדירות במסיבות סוף שנה של בתי ספר, תנועות נוער  ועוד אירועים.

אבישי לומד בישיבה התיכונית בגבעת שמואל  ומשלב לימודים ברמה גבוהה ומבחני בגרות ( 5 יחידות מתמטיקה ואנגלית, לימודי גמרא מתוגברים ועוד..) לצד העיסוק במוסיקה ש- "גוזל" ממנו הרבה שעות.את הסינגל הראשון " אני רוצה לעוף" שכתב והלחין בעצמו הוציא לרדיו בגיל 14. לאחר שהצטברו כמה עשרות שירים במגירה החליט להוציא אלבום שני (שייצא מיד אחרי החגים) להציג אותם בפני מפיקים מוזיקליים שונים.אחד המפיקים שנענו למשימה זו הוא רמי קליינשטיין שאהב את השירים של אבישי  וזיהה את הכישרון ה הטמון בהם הן מבחינת הלחנים והן מבחינת המילים. רמי קליינשטיין אמר על האלבום החדש של אבישי :  "פגשתי יוצר צעיר ומוכשר כותב טקסטים ולחנים שהפגין בגרות ובשלות. זו היתה חוויה מוסיקלית מלאת רגשות שניתן להרגיש בה בכל רצועה באלבום.זהו אלבום מצויין".בימים אלה כאמור אבישי הוציא את הקליפ לסינגל השני שהפך ממש לוויראלי ברשת (עשרות אלפי צפיות).

 

Exit mobile version