Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אילון אוריאל – חוות דעת מומחה כלכלית לבית משפט

איילון אוריאל - חוות דעת כלכליות

איילון אוריאל - חוות דעת כלכליות

אילון אוריאל – חוות דעת מומחה כלכלית לבית משפט

חווים סכסוך עסקי או כלכלי –  איך תגיעו מוכנים לבית המשפט ומדוע אתם זקוקים לחוות דעת מומחה כלכלית לבית משפט. אילון אוריאל כאן כדי לייעץ.

בעת סכסוך עסקי או סכסוך בעל פן כלכלי מומלץ לכם להצטייד בחוות דעת מומחה כלכלית. חוות דעת כלכלית מקובלת בהליכים משפטיים, גישורים ובוררויות העוסקים בתחומים כלכליים, פיננסיים ועסקיים.

תפקידה של חוות דעת מומחה כלכלית לבית משפט היא לתרגם את הנתוניים הכלכליים למסקנות ברורות נגישות לכל אדם באשר הוא, כמובן לאדם שהוא שופט בבית משפט ולא כלכלן. חוות הדעת חייבת להיכתב בצורה ברורה ומקצועית תוך התחשבות מלאה בחוק.

חוות דעת כלכלית מוגשת לבית משפט במקרים רבים ביניהם גם:

חוות דעת מומחה כלכלית לבית משפט היא מסמך שנכתב שהוגש לבית המשפט כחלק ממסמכי התביעה או הגנה. במקרים מסוימים, בית המשפט הוא אשר מזמין חוות דעת מומחה. במקרים רבים נקרא כותב חוות הדעת להציג את מסקנותיו לבית המשפט וכן, הצד הנגדי רשאי לחקור אותו בדיון בבית המשפט.

תהליך הכנת חוות דעת כלכלית הוא תהליך מורכב ומאתגר, הדורש ידע מקצועי רב. חוות דעת חייבת לכלול בתוכה גורמים רלוונטים, תחזיות כלכליות, חישובים מורכבים ועוד.

אילון אוריאל המתמחה בחוות דעת כלכליות מסביר:

על מנת להגיש לבית המשפט חוות דעת כלכלית טובה ואיכותית, חשוב להפגין ידע רב בעולמות הכלכלה, חשבונאות ומנהל עסקים. חוות דעת מומחה כלכלית לבית משפט מצריכה גם ידע בחוק ועובדה משותפת עם עורכי הדין של התובע או הנתבע.

חשוב ומומלץ לקחת מומחה לחוות דעת כלכלי עם ידע וניסיון לא רק בכתיבת המסמך עצמו אלא גם בהופעה בבית המשפט. חוות דעת מומחה מוגשת כראיה לבית המשפט ואופן איסוף המידע הוא קריטי.

אילון אוריאל מתמחה בהכנת כתיבת חוות דעת כלכליות בתחום הדלק. אילון אוריאל אחראי על חוות דעת מומחה רבות בתיקי תביעה בבתי משפט בישראל.

אילון אוריאל מעניק גם את השירותים הבאים:

חוות דעת כלכלית – מה זה אומר?

לא מעט תביעות המוגשות לבית המשפט הנוגעות לעניינים כלכליים, נדרשת חוות דעת כלכלית של מומחה בתחום אשר תתמוך בטיעונים שונים הנוגעים לתמחור נזקים שבגינם הוגשה התביעה או הפסדים כלכליים. כמו כן, חוות דעת מומחה בתחום הכלכלי תידרש  לא פעם בתהליכי גישור ובוררות שונים,  מומחה המגיש חוות דעת כלכלית חייב להיות מקצועי ומנוסה בתחום. על חוות הדעת להיות אמינה ומוצקה.

כתיבת חוות דעת כלכלית- מה חשוב לדעת?

יש להדגיש שכתיבה של חוות דעת כלכלית אינה דבר פשוט שניתן להתייחס אליו באופן שולי. חשוב מאוד להבין כי חוות הדעת צריכה להתבסס לא פעם על העומק של תהליכים כלכליים, עסקיים וחשבונאיים ועליה להביא מסקנות ברורות מאוד באופן מדויק ומקצועי. במידה ומדובר על חוות דעת שנכתבת עבור התובע או הנתבע, קיימת נטייה די ברורה לעגן את הטיעונים של התובע או הנתבע ולהעניק להן גושפנקא בחוות הדעת., חוות הדעת אינה יכולה להתעלם מנתונים שונים רק בכדי לעגן את טענות של התובע או הנתבע. על הכלכלן שמעניק את חוות הדעת להיות אמין והוגן. אילון אוריאל הוא מומחה בתחומים הכלכליים אשר יעניק לכם חוות דעת אמינה, מקצועית ומעוגנת בהליך משפטי ובכל הליך אחר אשר דורש זאת.

כיצד יודעים כי מדובר על מומחה כלכלי שכדאי לבחור בו?

המומחה הכלכלי חייב להיות כאמור ישר מבחינה מקצועי והוגן. חשוב מאוד שיהיו לו השכלה כלכלית וניסיון משמעותי מאוד בעולם העסקים. כמו כן, עליו להפגין בקיאות בתביעה העומדת על הפרק וכן בנתונים שונים הנוגעים לצד שהוא מייצג. עליו להציג את הניתוחים והמסקנות שלו בצורה ברורה, מדויקת ורהוטה לבית המשפט על מנת שזו תוצג בצורה הטובה ביותר ותתקבל על ידי הגורמים השונים והערכאות אשר בוחנים אותה. כמו כן, חשוב שהמומחה הכלכלי שתבחרו יהיה בקשר עם עורך הדין שהזמין את חוות דעתו שכן, לא פעם חוות הדעת תכלול  היבטים כלכליים עם השלכות משפטיות לצורך הבאת הטיעונים בצורה הטובה ביותר.

אילון אוריאל מציע לכם חוות דעת כלכלית רהוטה, מקצועית ומנוסה עבור כל הליך משפטי הנוגע לתחום הכלכלי.

רוצים להתייעץ עם אילון אוריאל? לשאול שאלות נוספות? היכנסו לדף של אילון אוריאל והשאירו פרטים, נציג יחזור אליכם בהקדם!

Exit mobile version