Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אתרי הסקי שאסור לפספס

ישראל, כמדינה חמה שבה החורף קצר למדי וגם יבש במיוחד, היא בוודאי לא מדינה שמאפשרת לנו ליהנות מחופשת סקי איכותית. למעשה, מי שרוצה לחוות את השלג מקרוב, לראות את הלבן הנקי לנגד עיניו ולחוות אתר סקי ברמה הגבוהה ביותר שיש – יצטרך להרחיק עד לאירופה הקרה. כדי לעזור לכם להגשים את החלום ריכזנו עבורכם כמה אתרי סקי מומלצים במיוחד.

בולגריה

לצד מדינות שבהן הסקי הוא ללא ספק אטרקציה מובילה, כמו צרפת או שוויץ למשל, ישנן גם כמה מדינות שאולי מוכרות פחות בזכות אתרי הסקי – אבל זה לא אומר שהן פחות טובות. בולגריה היא דוגמה מצוינת לכך, ובמדינה היפהפייה הזו נמצאים שני אתרי סקי מובילים, שזוכים לפופולאריות רבה גם בקרב ישראלים. הכירו את בנסקו, אתר סקי רחב ממדים, עם 20 מסלולי סקי שונים שמתאימים גם לחסרי ניסיון וגם למיטבי לכת, עם גישה נוחה ומהירה לכל מסלול שבו תבחרו, וגם עם אפשרות לגלישה בלילה, שהיא חוויה מדהימה בפני עצמה. אתר סקי יוקרתי לא פחות הוא פמפורובו, שניכרת ההשקעה העצומה בו. האתר אמנם אינו גדול אבל הוא אחד האתרים המטופחים והיפים ביותר שתמצאו, וגם הוא מתאים לכל רמת קושי שתבחרו.

צילום: עמיעד טאוב

אנדורה

כל מי שהתעניין בחופשת סקי בשלב זה או אחר בוודאי נתקל באנדורה, נסיכות קטנה בדרום מערב אירופה שמושכת אליה תיירים רבים לאורך השנה כולה – ובחורף בפרט. אחת הסיבות לכך היא בוודאי אתר הסקי הגדול בנסיכות, גרנד וואלירה, שנמצא בסמוך לגבולה הצפוני של אנדורה ומתפרש על פני למעלה מ-200 קילומטרים. מי שמעוניין ליהנות מחוויית סקי מלאה יוכל גם להתארח בעיירות הסמוכות, לשכור ציוד ולקבל הדרכה אישית במידה ואתם עושים את צעדיכם הראשונים בעולם הסקי.

איטליה

איטליה היא יעד תיירותי אטרקטיבי משלל סיבות רבות ומגוונות, אבל בחורף היא מושכת במיוחד. לצד אתרי סקי יוקרתיים כמו מדונה די קמפיליו ישנם גם אתרים קטנים, בהם אתר הסקי פינזולו שמתפרש על פי 40 קילומטרים בלבד, אבל הוא אידאלי לגולשים המתחילים ולמי שרוצה ללטש את כישוריו לפני שיעלה את רמת הקושי. עם נופים עוצרי נשימה ואטרקציות נוספות כמו ספא, החלקה על הקרח וסיורים בעיירה המרהיבה, אין ספק שזהו יעד אידיאלי.

יעדים נוספים למתחילים

אירופה שופעת באפשרויות לחובבי הסקי ולמי שרוצה להיכנס לעולם המרתק הזה מחכים עוד כמה אתרי סקי אטרקטיביים כמו אתר סאס-פי בשוויץ, שפינדלרוב מלין בצ'כיה ויעדים נוספים באוסטריה ובצרפת. דבר אחד בטוח, והוא שגם לנו הישראלים מותר ליהנות מהחוויה המצננת הזו, ולו לכמה ימים בלבד.

למידע על חופשת סקי באתרי סקי בבולגריה ואנדורה לחצו כאן http://www.arkia.co.il/ski-travel-packages

 

Exit mobile version