Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

באישור משרד הבריאות – BOrganic החלקה אורגנית ביתית חדשה ומשתלמת ששווה מאד לנסות!

אחת ההחלקות החדשות ביותר בשוק כיום היא: החלקה אורגנית. מדובר על החלקה אשר משקמת את השיער ומסבה לו תוצאות טובות מאוד בתום ההחלקה. בהחלקה אורגנית בשונה מהחלקות כימיות, אין שימוש בפורמלין או בגופרית והיא מתאימה לכל סוגי השיער. בין אם מדובר בשיער מקורזל מאוד ובין אם מדובר בשיער מתולתל, הרי שלאחר תהליך החלקה אורגנית, הוא יהיה חלק, נעים למגע, חזק ובריא. החומרים הכימיים לרוב חודרים אל השערה על מנת לשנות את המבנה שלה על מנת להשיג את אפקט ההחלקה, אך חומרי ההחלקה האורגנית לא משנים את מבנה השערה ולכן, גם אינם מסבים נזק לשיער.

מדוע כדאי לבחור דווקא בהחלקה אורגנית

באישור משרד הבריאות – BOrganic החלקה אורגנית ביתית חדשה. תמונה: יח"צ

נשים רבות אשר מעוניינות בשיער חלק, מחפשות את הדרך הטובה ביותר לממש את מטרתן. בעוד שלפני כמה שנים האופציה היחידה אשר עמדה על הפרק לצורך מימוש מטרה זו הייתה החלקה כימית, הרי שכיום ההחלקה האורגנית תופסת תאוצה ולא מעט נשים אשר מכירות ביתרונות החלקה זו, בוחרות דווקא בה. בין אם מדובר בביצוע החלקה אורגנית באופן ביתי ובין אם מדובר בביצוע החלקה אורגנית במספרה מקצועית, הרי שהתוצאות אשר מסבה החלקה אורגנית לשיער באות לידי ביטוי בכמה מישורים: ראשית כל, מדובר על תוצאות אשר נשמרות לטווח רחוק של עד חצי שנה בצורה הטובה ביותר. שנית, מדובר על החלקה אשר מורכבת מחומרים טבעיים ולכן, איננה משפיעה על מבנה השערה ואיננה גורמת נזק לשיער.

פורמולת החלקה מבית BOrganic

אם אתם כאנשי מקצוע העוסקים בתחום ההחלקות, או אם אתן הנשים המעוניינות לבצע החלקה, תוהים לגבי חומר ההחלקה האורגני הטוב והבריא ביותר כיום, זה הזמן שלכם להתוודע לפורמולת ההחלקה מבית BOrganic. מדובר על פורמולת החלקה אשר החומר הפעיל בה הינו חומצה גליקולית. חומצה זו עשויה מקני סוכר והיא מהווה סוג של חומצת אלפא הידרוקסית, אשר משתמשים בה כיום גם בטיפולים קוסמטיים ורפואיים. השימוש בחומצה זו בין היתר, שומר על הלחות של השיער ואיננו פוגע במבנה השיערה הטבעי. מלבד החומר הפעיל המרכזי, נוסחת ההחלקה כוללת בה גם חומרים מזינים אחרים ממקורות אורגניים כגון: אגוזי שיאה, קקאו, חלבון אורז, שמן דקלים, ויטמין E לחיזוק שורשי השיער, חומצות אמינו לחיזוק מעטפת השערה ועוד.

כיצד מבצעים החלקה אורגנית באמצעות הפורמולה?

אז איך בעצם מבצעים את ההחלקה האורגנית? ראשית כל, יש לחפוף את השיער בשמפו בלבד. שנית, יש לייבש את השיער בצורה מלאה באמצעות פן. בתום תהליך הייבוש, יש צורך למרוח את חומר ההחלקה ממש כשם שמורחים צבע החלקה על השיער, מבלי לסרק את השיער. יש להמתין פרק זמן של שעה כאשר החומר מצוי על השיער ולאחר מכן, יש לשטוף את החומר במים במשך כעשר שניות. בתום תהליך השטיפה יש לייבש את השיער באמצעות פן ולאחר מכן לעבור באמצעות מחליק שיער על כלל השיער באופן יסודי. לאחר יומיים או שלוש ניתן לחפוף את החומר מהשיער.

אתר אינטרנט http://www.borganic.co.il/
להזמנות 055-3391875

 

Exit mobile version