Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

בפעם החמישית ברציפות: טונה סטארקיסט נבחר כאחד המותגים המובילים בישראל

במחקר צרכנים מקיף של מכון המחקר Market Watch  עבור ארגון ה'סופרברנדס'  טונה סטארקיסט נבחר שוב, בפעם ה-5 ברציפות לאחד המותגים המובילים בישראל לשנת 2015 מטעם המועדון היוקרתי 'סופרברנדס' העולמי.  בנוסף, השיקה סטארקיסט 2 סדרות חדשות: "לה סלט" ו- "לה סנדוויץ". 

צילום: אסף אמברם

טונה סטארקיסט נבחר בימים אלה לאחד המותגים המובילים בישראל בקטגורית מוצרי מזון לשנת 2015 של ארגון Superbrands העולמי, בפעם החמישית ברציפות! הארגון מכתיר בכל שנה את מותגי העל של ישראל, לאחר תהליך ממושך שכולל שיפוט של  צוות שופטים מקצועי, ומחקר צרכנים שעורך מכון המחקר Market Watch. כמו בכל העולם, מטרת הארגון להעלות את רמת השיווק במדינה בה הוא פועל וזאת על ידי מתן הוקרה למותגים שהפגינו פעילות מיתוגית מצטיינת, ולמנהלים שהפגינו הצטיינות שיווקית.

בנוסף לזכייתה בפרס הסופרברנדס, השיקה לאחרונה סטארקיסט שתי סדרות טונה חדשניות וראשונות מסוגן: סדרת סטארקיסט לה-סלט וסדרת  סטארקיסט לה-סנדביץ' המיועדות להכנה מהירה של שתיים מהמנות הנפוצות ביותר בתפריט התזונה הישראלי – סלטים וכריכים המבוססים על טונה.

לדברי דגנית אשד-פרישקו, מנהלת השיווק של סטארקיסט: "אנו גאים מאד על בחירת המותג טונה סטארקיסט למותג-על זו השנה החמישית ברציפות. בחירתנו היא הצבעת אמון של הצרכנים בטעם, במגוון, בחדשנות ובאיכות הבלתי מתפשרת – אלה הערכים המוספים שהמותג "סטארקיסט" מעניק לצרכנים בישראל. נמשיך להוביל את שוק הטונה, להשיק מגוון מוצרים הקולעים לטעם ולתפריט הישראלי, ולתת לצרכנים את ההשראה לבשל עם טונה מנות ביתיות, מזינות ובריאות לכל בני המשפחה ובכל הזדמנות".

הטונה של סטארקיסט עשויה מנתח פילה טונה משובח מזן סקיפג'ק, המיוצר בפיקוח קפדני, מחומרים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, תוספים או משפרי טעם. הנתחים מוכנים לאכילה ישר מהקופסה או כתוספת מצוינת לסלטים, תבשילים ומאפים, ומומלצים למבוגרים, נשים בהריון, מניקות, קשישים וילדים.

כפי שעשתה בשנים הקודמות, גם השנה ממשיכה סטארקיסט לפתח ולהשיק מוצרי בריאות עבור הקהל הישראלי המודע לחשיבותה של תזונה נכונה : בחודש אפריל 2015, השיקה סטארקיסט  – לראשונה בישראל – מארזי טונה דלת-נתרן בשמן ובמים כחלק מהתגייסותה לתוכנית הלאומית של משרד הבריאות להפחתת נתרן במזון. קופסת טונה סטארקיסט דלת נתרן בשמן, לדוגמא, מכילה 75% פחות נתרן בהשוואה למוצר הרגיל.

זכייתה של סטארקיסט בתואר הנחשק זו השנה החמישית ברציפות איננה מובנת מאליו – ישנם לא מעט מותגים ותיקים, מוכרים ואהובים  שנכנסו לראשונה השנה למועדון היוקרתי של מותגי העל בישראל.

Exit mobile version