Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

גם מבוגרים לא מוותרים על תחפושת לפורים!

פורים ידוע היטב בתור אחד החגים השמחים ביותר, שאווירת הקרנבל שטמונה בו מועצמת על ידי התחפושות שמרבים לעטות. אין ספק שתענוג לעיניים להביט בכל הילדים המחופשים, לכל מיני דמויות ויצורים מתוך האגדות ומתוך הסרטים. אך מי קבע שרק ילדים צריכים להתחפש? האם למבוגרים לא מגיע ליהנות מהזכות לעטות על עצמם פעם אחת בשנה דמות שונה? כאשר יותר ויותר מבוגרים אכן רוצים להשתתף בחגיגת הקרנבל, תחפושת למבוגרים מבוקשת מתמיד. והרבה יותר מבוגרים לא מוותרים על חלק פעיל באווירה הכללית, במיוחד במסיבות ובאירועים פורימיים.

מתחפשים, משתחררים, נהנים

שלא כמו ילדים, החיים של המבוגרים רציניים, בדרך כלל רציניים מדי. במיוחד במדינה רצינית, כבדת ראש ועמוסת בעיות כמו שלנו. אז האם יש פלא שמבוגרים כבר לא רוצים לוותר על תחפושת? הרי הזכות להפוך ביום אחד בשנה למישהו או למשהו אחר מעניקה הרגשה של פורקן, כיף והנאה. מי שלא ניסה, מוזמן לנסות ולהיווכח כמה שזה נחמד וכיף.

כאשר פורים מתקרב, מרבים לא רק בשמחה אלא גם בתכנון מסיבות, אירועים וקרנבלים שבהם צריך להתחפש. גם אם אין זו חובה, הרי שזוהי זכות שכדאי מאוד לקחת בה חלק. לא בטוחים למה כדאי להתחפש? לא יודעים איזו דמות תעדיפו לעטות על עצמכם? כל מה שצריך זה להביט בקטלוגים של משווקי תחפושות מובילים. כל מה שצריך זה להתרשם מהצבעוניות, מהמבחר, מהמגוון. כל מה שצריך זה רק לזרום עם הרגשת החופש – להפוך למה שרוצים, להתנהג אחרת מכפי שנוהגים בדרך כלל. כל מה שצריך זה להשתחרר ופשוט ליהנות!

צילום: עמיעד טאוב

תחפושות גדולות מהחיים

מהן האפשרויות שניתן למצוא? אילו תחפושת למבוגרים תוכלו לרכוש אצל משווקים מובילים כדוגמת בית הצעצוע? מי שרוצה אווירה של קלות ראש ושובבות, מי שרוצה להרגיש את הקסם של הקרקס, יוכל למצוא יופי של תחפושות ליצן, במראה עליז ומשובב נפש. חובבים של המראה אפל? רוצים לעטות על עצמכם דמות שהיא טוויסט של אותו הליצן העליז? תוכלו למצוא גם תחפושת ג'וקר, הליצן האפל הידוע מסרטי בטמן, המבוסס על דמות הקומיקס.

אוהבים גיבורי על? חובבים משחקי מחשב? ומה דעתכם על כל אותם דמויות של גיבורים גדולים מהחיים? אין ספק שפורים זה הזמן להתפרע, להרגיש חופשיים עם כל התחפושות שאפשר להעלות על הדעת. זומבים ונינג'ות, נסיכות ואבירים, דמויות אפלות או עליזות, מרהיבות ואותנטיות. ומובן שיש גם תחפושות מיוחדות לגברים ולנשים, ישנן תחפושות של בעלי חיים או מלחים, מלאכים וערפדיות, ויש כמובן גם עוד המון דמויות מכל הסרטים, שוברי הקופות. רוצים להרגיש ממש כמו דמויות מתוך סאגת מלחמת הכוכבים? רוצים להצטרף לכוחות האור או אולי דווקא לכוחות האופל? אל תתנו לעכבות לעצור אתכם. בחרו תחפושות, השתמשו באביזרים והפיקו את המיטב מחג הפורים!

 

Exit mobile version