תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי
  • ראשי
  • תרבות ופנאי
    • בידור
    • מוסיקה
    • ספרים
  • ברנז'ה
    • הברנז'ה
    • דוס פוסט
  • לייף סטייל
    • אופנה
    • משפחה
    • היריון ולידה
  • דעות
    • מאמרי דעה
    • עמיעד טאוב
  • דוס שף
    • מתכונים
    • מסעדות
  • צרכנות
  • תיירות ונופש
    • מדריך צימרים ומלונות
  • נדל"ן
  • ראשי
  • תרבות ופנאי
    • בידור
    • מוסיקה
    • ספרים
  • ברנז'ה
    • הברנז'ה
    • דוס פוסט
  • לייף סטייל
    • אופנה
    • משפחה
    • היריון ולידה
  • דעות
    • מאמרי דעה
    • עמיעד טאוב
  • דוס שף
    • מתכונים
    • מסעדות
  • צרכנות
  • תיירות ונופש
    • מדריך צימרים ומלונות
  • נדל"ן
תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי
  • ראשי
  • תרבות ופנאי
    • בידור
    • מוסיקה
    • ספרים
  • ברנז'ה
    • הברנז'ה
    • דוס פוסט
  • לייף סטייל
    • אופנה
    • משפחה
    • היריון ולידה
  • דעות
    • מאמרי דעה
    • עמיעד טאוב
  • דוס שף
    • מתכונים
    • מסעדות
  • צרכנות
  • תיירות ונופש
    • מדריך צימרים ומלונות
  • נדל"ן
  • ראשי
  • תרבות ופנאי
    • בידור
    • מוסיקה
    • ספרים
  • ברנז'ה
    • הברנז'ה
    • דוס פוסט
  • לייף סטייל
    • אופנה
    • משפחה
    • היריון ולידה
  • דעות
    • מאמרי דעה
    • עמיעד טאוב
  • דוס שף
    • מתכונים
    • מסעדות
  • צרכנות
  • תיירות ונופש
    • מדריך צימרים ומלונות
  • נדל"ן
ראשי » דעות » דע מה עומד מאחורי הפרסום שלך

דע מה עומד מאחורי הפרסום שלך

כתב תרבוש 20 ביולי 2017 סגור לתגובות על דע מה עומד מאחורי הפרסום שלך

תחום הפרסום והשיווק הופך למפותח ומורכב יותר ויותר ככל שהשנים עוברות.

הדבר מוביל את בעלי העסקים להשקיע כמות משאבים הולכת וגדלה בתחום זה, אך השקעה זו אינה תמיד אופטימלית ואינה תמיד מביאה את התוצאות הרצויות.

על מנת לבצע קידום ממומן מקצועי בגוגל באופן היעיל והמשתלם ביותר פנו כעת אל Leosem – סוכנות הפרסום של חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב.
באדיבות – חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב.

מידת ההשקעה הכספית אינה תמיד עומדת בקנה אחד עם התוצאות להן מצפה בעל העסק או שהן אינן אופטימליות ואינן ממצות את הפוטנציאל האמיתי של הקמפיין השיווקי. בעוד את הנתונים האלה קשה יותר להעריך כאשר מדובר בקמפיין ברדיו או בטלוויזיה הרי שברגע שעולה קמפיין במדיה הדיגיטלית ניתן לכמת את המספרים ולבחון אותם בצורה מדויקת.

פרסום באינטרנט בפלטפורמות גוגל, פייסבוק ויוטיוב מאפשר לכל בעל עסק להשקיע סכום מסוים בקידום הפרסומת שלו, לראות כמה אנשים נחשפו לפרסומת, כמה עלתה לו כל פעולה של גולש ולאיזה הכנסה הוביל הביא הקמפיין הממומן.

העץ הכי בולט ביער

השקעה בפרסום ושיווק הן אחת ההוצאות המרכזיות של כל עסק, לא בגלל העלויות אלא דווקא בגלל החשיבות של הנושא. בשוק התחרותי והפתוח הקיים היום בישראל ובעולם קשה לעסקים חדשים לפרוץ אל קדמת הבמה ולתפוס את אור הזרקורים. נראה כי כולם כבר עשו הכל וניסו הכל ואין באמת משהו שניתן לחדש, וגם במידה והצלחנו לחדש משהו – קשה לחשוף חידוש זה לציבור.

כאשר מרוב עצים לא רואים יער – מוטב כי העץ שלכם יהיה הכי גבוה ויבלוט למרחקים. דבר זה מתאפשר הודות לפרסום, שיווק ומיתוג נכון של המוצר או השירות שלכם. כל שתצטרכו לעשות הוא למצוא סוכנות פרסום עסקים אשר תסייע לכם לבצע פרסום ושיווק נכון. על ידי הגדרת קהל יעד, עיצוב לוגו נכון, בניית אתר אינטרנט מתקדם ואטרקטיבי, תכנון אסטרטגיית שיווק ארוכת טווח ובחינה מתמדת של האפשרויות העומדות בפניכם ניתן להגיע לתוצאות מרשימות תוך פרק זמן קצר. אחד הכלים המשמעותיים העומדים לרשותכם כחלק מאסטרטגיית השיווק הינו קידום ממומן באינטרנט.

מתחילים לממן

גוגול, יוטיוב, פייסבוק ודומותיהן הבינו אט אט את כוחן הרב הטמון ביכולת לחשוף מידע לכמות עצומה של בני אדם. כך לדוגמא, מאחורי כל פרסום ביוטיוב שאנו רואים עומדים קמפיינים ממומנים אשר בעזרת אלגוריתמים מורכבים קובעים איזה פרסומת תיחשף לאדם מסוים, באילו שעות, באילו מקומות בעולם ועוד. את הדברים הללו ניתן להגדיר מראש טרם הקמפיין, לנתח את התוצאות של אותן הגדרות בזמן אמת ולבצע התאמות ואופטימיזציה כך שהקמפיין ישיג את מירב התוצאות במינימום השקעה.

מפסיקים לגשש באפלה

כאשר אנו מדברים על פרסום בגוגל או ברשת חברתית כלשהי – לכל בעל עסק חשוב לראות את המספרים העומדים מאחורי הקמפיין. קמפיינים ממומנים מאפשרים לרדת לרזולוציות הקטנות ביותר בכל הקשור לניתוח הקמפיין, החל מקבלת יחס המרה (כלומר, כמה כסף היינו צריכים להשקיע עבור כל מספר טלפון שהשאיר לקוח או עבור כל כניסה לאתר הבית שלנו), כמות האנשים שצפו בפרסומת וכמה זמן הם צפו בה בממוצע, השעות בהן הקמפיין היה אפקטיבי, ניתוח המגדר והגילאים של הלקוחות שהגיבו לקמפיין, המיקום הגאוגרפי של הלקוחות שהגיבו לקמפיין ועוד. את כל הכלים הללו בנוסף למגוון כלים נוספים תוכלו למצוא במערכת הבקרה המתקדמת והייחודית של Leosem.

על מנת לבצע קידום ממומן מקצועי בגוגל באופן היעיל והמשתלם ביותר פנו כעת אל Leosem – סוכנות הפרסום של חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב.

שיתוף

אודות המחבר

כתב תרבוש להציג את כל הפוסטים של כתב תרבוש


– פרסומת –
פרשת השבוע: פרשת אמור
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:14
20:13
ירושלים
18:49
20:11
חיפה
19:02
20:15
באר שבע
19:12
20:11
תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי
  • אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
© כל הזכויות שמורות ל''עט תקשורת''
גלילה לראש העמוד
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס