Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

האירועים של היום זה לא האירועים של הלילה – על השינוי בחגיגת האירועים

חתונה, בר מצווה, יום נישואין, יום הולדת, אירוע לעובדים ואירוע השקה עסקי הן סיבות מצוינות לחגיגות גדולות ובשנים האחרונות בהחלט אפשר לומר שיש שינוי אדיר באופן החגיגה. אם בעבר היינו מסתפקים באירוע צנוע ושגרתי הרי שהיום, גם האנשים השקטים שבנינו רוצים אירוע מיוחד, אירוע יוצא דופן, אירוע שמכיל בתוכו אטרקציה יצירתית כדי שכל האורחים יזכרו לטובה את האירוע שארגנו להם. אז למרות הדעה רווחת שאירוע עם אטרקציות מיוחדות חייב גם לעלות לנו הרבה כסף אפשר בהחלט לומר שהאטרקציות המטורפות ביותר שוות לכל כיס.

השינוי הגדול שחל אצל כולנו הוא בעיקר בתפיסה, אם ראינו אטרקציה מסוימת באירוע אחד היא כבר אינה מיוחדת ומקורית ולכן אנחנו רוצים עבור האירוע שלנו רק אטרקציות יצירתיות ומקוריות שלא ראינו בשום מקום אחר. מגנטים מעוצבים, בובות ענק, בר אקטיבי מלא באלכוהול, בלונים בכל מיני צורות מכונות סוכר וברד הן רשימה חלקית בלבד של האטרקציות שעומדות לרשותכם וכל אחד יכול לבחור את מה שעושה לו את זה במיוחד. החגיגות של היום הרבה יותר פרועות והרבה יותר צבעוניות ולא משנה מה הגילאים של האנשים באירוע ולא משנה מהי הסיבה לחגיגה סביר להניח שתמצאו שם חוויה גדולה שתשאיר אתכם מופתעים ופעורי פה.

ציור גרפיטי על מדרכה.צילום עמיעד טאוב

להביא את הכייף של הרחוב לאירוע שלכם:

בנוסף לאטרקציות המוכרות מתפתחת בשנים האחרונות תרבות של אטרקציות שמגיעות מהרחוב, משגרת היום יום שכולנו מכירים, דברים שאנחנו נתקלים בהם בכל יום ובכל שעה. נגן כינור, רקדני רחוב שעושים שמח, זמרים שמראים הרבה מאוד כישרון וציירי קריקטורות שלכולנו יש לפחות ציור אחד שלהם בבית סלון או בחדר השינה מרכיבים רשימה ארוכה של דברים מיוחדים לאירוע הקרוב שלכם. צייר קריקטורות כאטרקציה לאירוע שלכם זה יכול להיות הלהיט הגדול שכולם יתלהבו ממנו וכך אתם גם מסדרים להם הנאה צרופה וגם מחזירים אותם הביתה עם מזכרת לכל החיים. ציירי הקריקטורות מציירים את הציורים שלהם בשילוב מושלם של דיוק והומור כדי שתוכלו גם לראות בבירור שמדובר בפרצופים שלכם וגם כדי שתוכלו לצחוק קצת האחד על השנייה.

ציורי הקריקטורות מתאימים בעיקר לזוגות אבל לא רק, תוכלו לקבל תמונה שלכם עם הילדים, עם החברים וכמובן עם הכוכבים של הערב שזה אומר עם החתן, הכלה, חתן בר המצווה, הבוס בעבודה או הזוג המאושר שחוגג את חתונת הזהב. השילוב הזה שבין הכישרון הגדול של הציירים שאנחנו לרוב נתקלים בהם ברחובות או בכיכרות לבין החגיגה הגדול והאושר הגדול של האירוע יוצרים עבור כולם חוויה יוצאת דופן שגם כמובן משאירה אותנו עם מזכרת נהדרת בסוף הערב. יש כאמור הרבה מאוד אטרקציות והרבה מאוד פעילויות שאפשר לארגן כדי להפוך את האירוע שלכם למיוחד במינו, המטרה שלכם היא לבחור אטרקציה אחת או שתיים מהרשימה הארוכה כדי שהאירוע שלכם אכן ייזכר לעוד הרבה מאוד שנים.

Exit mobile version