Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

היציאה הגדולה לחו"ל של הדתיים  אחרי תשעה באב

השנה דגש על טיולי טבע  בצד יעדים  קלאסיים. החברה הגיאוגרפית הדתית מוציאה בחודש אחד למעלה מ-20 קבוצות  כפול ממספרם ביוני- יולי * יעד חדש: קירגיזסטן – ארץ הנוודים. 

הנהירה הגדולה של הציבור הישראלי לחו"ל בחודש אוגוסט, כוללת את הציבור הדתי ושומרי המסורת שנמנעים ב"שלושת השבועות" שלפני תשעה באב לצאת לנופש.  השנה, צום ט' באב חל ב-1 באוגוסט, כך שכבר במוצאי הצום, תחל היציאה הגדולה מתנב"ג ותימשך כל החודש.

"בשנים האחרונות הציבור הדתי והמסורתי גילה את טיולי הטבע והנוף , בנוסף ליעדים הקלאסיים" מציין  מוטי זלוטניק, מנכ"ל חברת שי בר- אילן- החברה הגיאוגרפית הדתית, שתוציא בחודש הקרוב למעלה מ-20 קבוצות "גידול של 100% לעומת חודשי יוני – יולי".

חופשה חלומית. צילום pixbay

היעד החדש של החברה היא ארץ הנוודים- קירגיזסטן, טיול אתגרי שלתרבות, טבע ונוף במשך 11 יום כולל שייט נהרות, נופים הררים וטבע מדהים, ברכב שטח מיוחד 6X6 ששימש בעבר את הצבא הרוסי והוסב לרכב מפואר ונוח למטיילים. לאורך כל המסלול דואגת החברה למזון כשר. כולל ארוחות שבת.

"אנחנו רואים עלייה בביקוש גם לטיולים למוסקבה וסן פטרסבורג, שם בגלל ירידת ערך הרובל מחיר הטיול ירד לכ-2,000 דולר לעומת 2,500 דולר בעבר" אומר מוטי זלוטניק.

יעד נוסף ומבוקש בחודש אוגוסט החם הוא איסלנד – ארץ הקרח והאש, טיול של 11 יום כולל נסיעה ברכבי שטח לאזורים הנידחים והיפים של איסלנד, שמורות קרחונים , אופנועי שלג, שייט לתצפית לוויתנים  ועוד.

Exit mobile version