Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הכירו – אולם אירועים בגני התערוכה בתל אביב

המציאות עולה על כל דמיון ואם חשקה נפשכם להפתיע ולרגש את האורחים בחוויה מסוג אחר בחגיגה מושקעת ומרהיבה – רוקח | Rokach הוא ללא ספק אולם האירועים בתל אביב שאתם חייבים להכיר ובהקדם האפשרי. הגרסה המחודשת, המרעננת והמרהיבה משלבת בין גן אירועים אורבני להיכל אקסקלוסיבי.

נקודת משיכה לחגיגה בליגה אחרת

רוקח אירועים | Rokach ממוקם באחד הלוקיישנים המבוקשים בעיר הגדולה – גני התערוכה, היכן שהמרחבים הירוקים פוגשים את שאון הלב הפועם של המדינה, אזור גיאוגרפי יפהפה שקל מאוד להגיע אליו מכל הכיוונים. כולל ברכבת, אוטובוס והוא מציע חניונים מסודרים לבאים ברכב פרטי.

ברגע שהאורחים יעברו בשערי רוקח הם ייסחפו לממלכה אחרת, באווירה שתוכלו לעצב לפי טעמכם וחזונכם, כך שכל אירוע כאן הוא עולם ומלואו וייחודי מסוגו.

ברוקח יצרו גן עדן על אדמות לחובבי האירועים שיכול להתאים לכל סוג אירוע: חתונת החלומות, בר/בת מצווה אופנתיים, בריתות וכמובן, אירועים עסקיים כמו השקות, ערבי גיבוש לעובדים ועוד.

ב-Rokach רוקחים עבורכם חוויה

נתחיל בגודל – המרחב העצום של רוקח הוא ללא תחרות בעיקר בעיר צפופה וגדושה כמו תל אביב. המקום משלב בין אולם מקורה לגן אירועים, כך שתוכלו ליהנות משני העולמות, לשלב קבלת פנים וחופה באוויר הפתוח ותחת שמי הכוכבים ולעבור לסעודה, לתוכנית האומנותית או למסיבת הריקודים או לבחור היכן ואיך לחגוג בהתאם לתנאי מזג האוויר.

צילום: pixabay

היופי הוא שרוקח מתוכננת מנקודת מבט קונספטואלית מודולארית ומאפשרת לכם את הגמישות בהרכבת האירוע – היא אידיאלית לאירוע בוטיק אינטימיים ויכולה לאכלס גם אירועים גדולים ומרובי משתתפים גרנדיוזיים ובלתי נשכחים, לכל סוג אירוע תמצאו כאן את מבוקשכם. סידור השולחנות, הפרזנטציה, יצירת האווירה בדיוק כפי שתרצו עד 1,300 אורחים בקומפלקס אחד.

חדשנות ועוצמה – מהעיצוב ועד הפרטים הקטנים

העיצוב הייחודי וההשקעה ניכרים בכל פינה, תפאורה מהפנטת ומחשבה על הפרטים הקטנים ביותר. בין אם זו חופה נשגבת מוגבהת למעלה על רקע של קולקציית דקלים או המעטפת הפנימית, הריהוט המסוגנן, הטכנולוגיה המתקדמת שאחראית על אפקטים מדהימים של תאורה וסאונד ברמה אחרת. כמו כן, האלמנטים הדקורטיביים, בר משקאות עשיר, הנברשות האציליות.
אי אפשר שלא להסתנוור מהיופי של הפנים והחוץ והאזורים הפוטוגניים, שיוסיפו הרבה קסם וחן לכל תמונה ורגע באירוע הגדול של חייכם.

חדשנות היא שם המשחק. ברוקח מציגים חוויה קולינארית של מסעדות שף בינלאומיות בהובלתו של שף המנצח על המטעמים והתפריט קאסטום מייד מעורר השראה עם כל המעדנים המפתיעים והמקוריים לצד הקלאסיקות שכולם אוהבים.

התפריט מבוסס על חומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר בפרזנטציה מרגשת ובקומפוזיציה ייחודית תוך דגש על טעם והרפתקה גסטרונומית שמדליקה את בלוטות הטעם במנות שייראו נהדר גם באינסטגרם וגם ייחטפו מרוב שהן טובות. תוכלו לבחור את סגנון ההגשה, להחליט היכן יושבים ומה יהיה סידור השולחנות ולהכין את האורחים להגיע רעבים… כדי שיוכלו ליהנות מכל השפע מסביבם.

הלוקיישן המדובר מביא ארצה את הטרנדים החמים ביותר ברחבי העולם בזירת האירועים ומציג יוקרה מכל הכיוונים בין אם בהשקעה של מסכים ומקרנים וטכנולוגיה מתקדמת סטייט אוף דה ארט ובין אם באוכל המוקפד וגם כמובן, בניקיון, באלמנטים המודולאריים שמתכווננים לפי הרצונות והרעיונות שלכם ובחוויית השירות – אדיבות ומסירות מהמפגש הראשון ועד אחרון המוזמנים.

מוזמנים להתרשם מהאתר השופע תמונות מרגשות מאירועים ולראות כמובן את המקום באור יום ובעת החשיכה, עת האווירה משתנה ולרקוח עם הצוות את האירוע האולטימטיבי עבורכם בהפקה התפורה בדיוק למידותיכם, באולם האירועים האקסקלוסיבי הכולל גן אירועים נפלא במקום הטוב בארץ. שלא תגידו שלא ידעתם…

Exit mobile version