Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הפלגה כשרה – יתרונות ההפלגה מהארץ

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים נחשפים לחוויית הקרוזים ובוחרים להפליג ליעדים נחשקים. חלק עושים את זה ישירות מהארץ וחלק טסים ובהמשך עולים על אונייה ליעדים רחוקים יותר.
יש יתרונות רבים להפלגה ישירות מהארץ – מעבר לחיסכון של זמן וכסף על טיסות ומעברים, שייט מישראל ייקח אתכם ליעדים מבוקשים. באונייה עצמה תיהנו מגסטרונומיה עשירה וכשרה, צוות דובר עברית, אווירה חמה בנוכחות ישראלים אחרים והכל בסטנדרטים הגבוהים ביותר לחוויה בלתי נשכחת.
לפניכם כמה דברים שחשוב לדעת על הפלגות מהארץ והיתרונות שטמונים בהפלגות אלה.

 אונית שייט. צילום באדיבות מנו ספנות

מפליגים מהבית
אומנם הפלגת נופש מישראל יוצאת מנמל חיפה ולא כולם תושבי חיפה, אבל מדינת ישראל קטנה יחסית ומהיר יותר להגיע לחיפה מאשר לטוס למדינה באירופה ולצאת ממנה לקרוז נפרד. קיימות דרכים רבות להגיע לחיפה בין אם נסיעה ברכב, ברכבת, אוטובוס או מונית. כמו כן, באזור נמל חיפה מספר חניונים לטווח ארוך בתשלום כך שתוכלו לחנות את הרכב והוא יחכה לכם עם שובכם לארץ.

אוכל משובח וכשר
שומרי כשרות רבים מתקשים לאתר אוכל כשר ביעדים שונים בחו"ל, על אחת כמה וכמה בהפלגות של חברות ספנות זרות. כששטים עם חברת ספנות ישראלית, יכולים להיות רגועים. האוכל, מוצרי המזון והמטבחים הינם בהכשר ובפיקוח. אומנם האוכל כשר באונייה בלבד, אבל כביום מוגשות 3 ארוחות כשרות ועשירות, מגוונת להפליא במעדנים הקולעים לכל טעם, לא צריך לדאוג לאוכל מחוץ לספינה.

יש עם מי לדבר
אפילו מי שיודע אנגלית ברמה גבוהה יגלה שקל יותר לתקשר בעברית עם הצוות של האונייה. כששטים עם חברה ישראלית, קל יותר לברר פרטים, לבצע הזמנה, לקבל מענה בשפה המוכרת לכם. כמו כן, נעים תמיד לרקום קשרים חברתיים עם ישראלים אחרים באונייה במיוחד כשיש ילדים והם מחפשים חברים שדוברים עברית כמוהם. פרמטר חשוב נוסף הוא בזמן סיורי חוף – ניתן לצאת בתוספת תשלום לסיורי חוף מעניינים וחווייתיים וליהנות מהדרכה מרתקת בשפה העברית. לטייל בשלווה מבלי לדאוג למתורגמן.

יעדים אטרקטיביים במרחק הפלגה
הפלגות מישראל מגיעות למגוון רחב של יעדים ורבים מאוד קרובים מאוד לישראל ומתאימים להפלגות קצרות או למי שרוצה לנפוש בסביבה. למשל, קפריסין, כרתים, יוון. ניתן לשוט זמן קצר וליהנות ממקומות קסומים ויפים גדושים באטרקציות ובבילויים מבלי להפליג רחוק.
מי שבכל זאת מעוניין במסלול המשלב מספר יעדים בחופשה אחת או יעדים רחוקים יותר והפלגה ארוכה יותר, יוכל להפליג מהארץ גם ליעדים מבוקשים נוספים באירופה כמו קרואטיה, בולגריה, איטליה, רומניה. כלומר, כבר לא חייבים לטוס ואז להפליג כדי להגיע למקומות ברחבי אירופה הקלאסית. ניתן לעשות זאת ישירות מישראל בלי להזמין מראש קונקשנים, לבלות זמן בשדות תעופה או לדאוג לעניינים ביורוקרטיים.

הפלגה מישראל מבטיחה לכם חופשה כשרה באווירה מוכרת עם חוויות מיוחדות ביעדים המבוקשים.

המאמר באדיבות חברת מנו ספנות בע"מ

Exit mobile version