Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הפקת חתונה לבד- האם זה אפשרי?

אתם מתקרבים לתאריך שקבעתם לחתונה, כבר שלחתם את ההזמנות לאורחים, יש לכם קונספט מסויים וחלום ישן לגבי איך החתונה שלכם תיראה.

אתם כמובן צריכים עוד להתעסק באין ספור דברים שקשורים לחתונה עצמה, כמו לבוש, איפור, תסרוקות, לכתת רגליים בין גני אירועים, סידור השולחנות, בחירת אלכוהול, בדיקה של מי מגיע, מי לא מגיע, מי יש סיכוי שיבריז ברגע האחרון, לסגור פרטים אחרונים עם הצלם, לעבור על רשימת שירים שחייבים להתנגן בזמן שאתם קורעים את הרחבה, ועוד פרטים שמגבירים את מד הלחץ ומקשים עליכם להירדם בלילה.

חתונה. צילום באדיבות pixabay

בנוסף לכל זה, אתם גם רוצים להיות אחראים על האוכל, העיצוב, על תפעול האנשים, על המשקאות בבר, ובאופן כללי, מרגישים שבגלל שזה החלום שלכם, אתם חייבים לפקד על כל פרט קטן. לא רק שכל ההתעסקות בפרטים האלה מגבירה בטירוף את הלחץ, היא גם יכולה ליצור חיכוכים עם בן או בת הזוג ועם המשפחות שלהם, ובסוף, במקום ליהנות מהיום המרגש ביותר בחיים שלכם, ומהתקופה שמקדימה לו, אתם עסוקים בלהסתכל על האירוע כמבצע לוגיסטי. ולמה זה? כי אתם רוצים להפיק את האירוע שלכם לבד.

אז אתם מרימים טלפון להוא, סוגרים מחיר עם ההיא, ועל הדרך שוכחים פרטים מסויימים שיכולים להיות משמעותיים. ובגלל חוסר סבלנות, מוכנים גם לשלם מחירים גבוהים יותר לספקים, העיקר לסמן וי ולעבור הלאה. כן, אין ספק שאפשר להפיק חתונה לבד. אך האם זה מומלץ? כנראה שלא.

התמונה הגדולה

מפיקי אירועים הם אלה שרואים את התמונה הגדולה. מחוברים לספקים הנכונים, יכולים להוזיל עבורכם עלויות, ויודעים איך לעזור לכם להגשים את החלום. לא מספיק שכל ההערכות לחתונה היא מלחיצה כשלעצמה, השאלה הנשאלת היא, האם אתם רוצים להוסיף על הכתפיים שלכם את כל המשקל הזה?

במקום להתנהג כמו גנרלים בצבא, בתקופה המקדימה או ביום האירוע עצמו, כדאי לכם, בשביל השקט הנפשי שלכם, פשוט להתנהג כמו חתן וכלה, שעושים את דרכם לעבר היום המאושר בחיים שלהם. הורידו מעצמכם את כל הלחץ וההתעסקויות המיותרות. היעזרו בשירותיהם של מפיקי החתונה, שיסתכלו בוודאות בזכוכית מגדלת על דברים שאתם אפילו לא לקחתם בחשבון, ותנו להם להגשים לכם את החלום.

הפקת חתונה לבד היא אפשרית, אך היא גובה מחיר כבד. מחיר שבהרבה מאוד מקרים, לא ניתן בכלל להעריך בכסף. עשו לעצמכם טובה, תהנו מהיום הכל כך מיוחד הזה ותהנו מהדרך שתוביל אתכם לשם.

טיפים נוספים תמצאו באתר Eventa.

אה, ועכשיו הגיע הרגע להוציא את הכל לפועל.

Exit mobile version