Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

זורמים למסך הגדול ברגע אחד !

צילום:עמיעד טאוב

עצמו עיניים לרגע ודמיינו את עצמכם בחנות של גלידת יוגורט. לאחר שבחרתם את הטעם האהוב עליכם, הוא מוזרם ישירות מהמכונה אל הכוס שעוד רגע תוכלו לטעום ממנה. אתם מתבקשים לבחור בפירות, דברים טובים, סירופ או רוטב לפי טעמכם שיתחברו אליה, יזרמו, יתמזגו ויהפכו את המנה למושלמת בשבילכם. אתם ממתינים וצופים באופן ההכנה וממתינים לסיום התהליך וקבלת האושר המתוק הזה ישירות לפיכם.

בצורה דומה תוכלו להקיש על הליך עבודתו של מזרים המדיה, או בשמו המפורסם יותר הסטרימר.

הוא ישאב את התכנים שנמצאים על המחשב הביתי שלכם ויזרימם ישירות למסך הטלוויזיה. משם תוכלו לבחור במה שברצונכם לצפות ובלחיצת כפתור לקבל אותם ישירות בסלון ביתכם.

למה אנחנו צריכים מזרים המדיה בביתנו?

רק לאחרונה שבתם מטיול משפחתי נפלא באירופה, וכעת בהגיעכם הביתה אתם רוצים לשתף את המשפחה המורחבת בחוויה המרתקת שעברתם ולהביא מתוכה רשמים, תמונות וסרטוני וידאו על מנת להמחיש לכולם את העוצמה והכיף שחוויתם יחדיו.

בעזרת מזרים המדיה תוכלו להתחבר למחשב ולהזרים את כל האינפורמציה הנפלאה הזו ישירות למסך הטלוויזיה הגדול בסלון ביתכם וכך לצפות ביחד ולחוות מחדש את אותם רגעים.

רוצים ללוות את המשך הערב המשפחתי במוסיקת רקע לפי בחירתכם? תוכלו לעשות זאת גם בעזרתו של אותו מזרים מדיה, שיוכל לנגן את קבצי המוסיקה החביבים עליכם וממתינים על מחשבכם או לחילופין להתחבר לרשת, לגלוש ליוטיוב ולבחור בתוכו קליפים וקבצים להשמעה כאוות נפשכם.

מזרים המדיה יאפשר לכם לצפות בקבצים ששיתפתם הנמצאים במחשב שלכם, החל מקליפים של מוסיקה שחביבים עליכם במיוחד, דרך תמונות משפחתיות מטיולים וחוויות שצברתם יחדיו, סרטי וידאו שונים, סדרות נבחרות ועד מצגות וסוגי מידע שונים. במקביל תוכלו לגלוש דרכו ברשת האינטרנט להנאתכם.

בעידן שבו מחירי חברות הכבלים למיניהם עולים כל העת, אך טבעי שתפנקו את עצמכם במזרים מדיה איכותי וטוב שיענה על צרכי המשפחה וישרת אתכם נאמנה.

ישנם סוגים רבים של מזרימי מדיה בשוק הנוכחי, כל אחד עם התכונות שלו והאפשרויות שהוא מעניק. הם בנויים בצורה ידידותית מאד למשתמש, קטנים וקלים מאד להפעלה ובעלי ממשק מאד נוח.

מזרימי המדיה או הסטרימרים החדשים הקיימים מכילים אפליקציות רבות מובנות בתוכם. מומלץ מאד עבורכם לוודא שהמזרים מדיה מותאם לישראל, בעל ניווט תפריטים חלק ומהיר, קורא את כל סוגי הקבצים ובעל זיכרון מספיק גדול. אם לכך יתווספו גם שלט ניווט וסטנד – הרכישה תהיה מושלמת.

אין ספק שבעידן הנוכחי שהקדמה חודרת לכל מקום ורבים מהאנשים מנהלים חלק נרחב מחייהם במסך הטלפון הסלולארי, מזרימי המדיה או הסטרימרים מעניקים חווית צפייה מסוג אחר.

הבחירות שלכם המוזרמות ומוצגות מתוך המחשב הביתי ישירות אל המסך הגדול מעניקות חוויות חדשות ועוצמתיות לכל המשפחה גם יחד.

למידע אודות סטרימרים ומזרימי מדיה גלשו לכאן https://www.ivory.co.il/media_-streamer.html .

 

Exit mobile version