Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חדשות צרכנות: מתקדמים לרפורמה בשוק שידורי הספורט – 2 מסלולים להורדת מחירים לצרכנים

צילום:עמיעד טאוב

שידורי הספורט הפכו בשנים האחרונות לאטרקטיביים ומלאים יותר וברוב ערוצי הספורט אפשר לקבל שידורי ספורט הכוללים משחקי כדורגל, כדורסל, טניס, כדורעף, כדוריד, גולף, היאבקות, אתלטיקה ועוד ענפי ספורט אחרים בשידורים ישירים. שידורי הספורט משודרים בכל שעות היממה ומכל רחבי העולם כאשר עיקר הערוצים משווקים את עצמם דרך שידורי הכדורגל והכדורסל שהם השידורים הנצפים ביותר.

שידורי ספורט הפכו לפופולריים יותר ויותר ברבות השנים וזאת בשל העובדה שמספר צרכני הספורט בישראל גדל כל הזמן. שידורי ספורט תופסים נדבך גדול מאוד בערוצי הטלוויזיה וניתן למצוא אותם לא רק בערוצי הספורט אלא גם בערוצים המסחריים ובערוצים הממלכתיים וגם בערוצים האלו השידורים זוכים לרייטינג גבוה במיוחד. משרדי הממשלה השונים, בעיקר משרד האוצר והתקשורת מנהיגים בחודשים האחרונים רפורמה בשוק שידורי הספורט, רפורמה שתטיב עם הלקוחות ותוריד את המחירים. שידורי ספורט של סלקום TV זו כבר לא משימה בלתי אפשרית, מהיום חובבי הספורט יכולים לבחור בסלקום וליהנות מערוצי הספורט עם מגוון שידורים חיים מהארץ ומהעולם.

שידורי ספורט – להיות שם ברגע האמת

צופי הכדורגל והכדורסל בישראל לא יכולים לוותר על האהבה הגדולה שלהם ולכן עד היום ניצלו זאת החברות הגדולות של שוק התקשורת והפכו את חבילות הספורט ליקרות ובלתי מושגות עבור רבים מתושבי המדינה. הרפורמה החדשה אמורה להנגיש את שידורי הספורט לכל העם ולא רק לעשירי העם וכך כולנו נוכל להרוויח ולצפות ביותר שידורים מהארץ ומהעולם. שידורי ספורט של סלקום TV זו הזדמנות מצוינת גם לצרכנים נוספים שפחות מחוברים לעולם הספורט להתאהב בתחום חדש שלא היו חשופים אליו עד היום. כמו שרבים מאיתנו בוודאי מסכימים, אין סיבה שנאלץ לשלם סכומים אסטרונומיים על צפייה בשידורי הספורט וכנראה שגם במשרדי הממשלה השונים מבינים זאת היטב ועושים שינוי בתחום.

מסי, רונאלדו, לברון, ג'וקוביץ וכל שאר הספורטאים הגדולים על המסך שלכם

מה אנחנו בעצם מבקשים לעצמנו אחרי יום עבודה מתיש ומעייף? בסך הכל לשבת על הכורסא, למזוג לעצמנו משקה טעים ולראות את הכוכבים הכי גדולים בעולם עושים על המסך שלנו את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב. שידורי ספורט מביאים לסלון שלכם את הבעיטות המדהימות של רונאלדו, את הדריבל המפורסם של מסי, את ההטבעות של לברון ג'יימס, את החבטות המדויקת של ג'וקוביץ ואת הרגעים הקסומים והבלתי נשכחים של עולם הספורט.

מהיום אתם יכולים לבחור מה לראות, כמה לראות ומתי לראות בעזרת השינויים המתחוללים בעולם התקשורת ובעיקר בעולם התקשורת של הספורט. מהיום גם לא תצטרכו לקרוע לעצמכם את הכיס ובמחירים שפויים, משתלמים ואטרקטיביים תוכלו לסדר לעצמכם חווית צפייה בשידורי ספורט מדי יום. יש הרבה מאוד דרכים ליהנות מהטלוויזיה בביתכם, אין ספק ששידורי ספורט עם הכוכבים הגדולים בעולם מדי יום זו הדרך המושלמת לעשות זאת.

Exit mobile version