Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חורף חם ברשת פיצה 'דון פרדו'

רשת פיצה 'דון פרדו' משיקה 2 טעמים של פיצה חורפיים ומפנקים במיוחד:"חגיגה יוונית" – פיצה עם כדורי מוצרלה, עגבניות שרי וזיתי קלמטה ו"בלקנית" – פיצה עם חצילים מטוגנים וגבינה בולגרית.

רשת הפיצה 'דון פרדו', המציעה ללקוחותיה מגוון פיצות הנאפות, בשיטה המסורתית, בתנור לבנים, משיקה לקראת החורף 2 פיצות בטעמים עשירים, חורפיים ומפנקים.הרשת הינה בכשרות בד"ץ.

הפיצות החדשות שנכנסו לתפריט:חגיגה יוונית – פיצה עם כדורי מוצרלה, עגבניות שרי וזיתי קלמטה. מחיר 86 שקלים (מגש משפחתי)בלקנית  – פיצה עם חצילים מטוגנים וגבינה בולגרית. מחיר 80 שקלים (מגש משפחתי)

פיצה דון פרדו עם חצילים צילום אנטולי מיכאלו להשיג ברשת פיצה דון פרדו

לדברי ניר גלאם, מנכ"ל והבעלים של רשת פיצה 'דון פרדו', פיתוח והרחבת מגוון הטעמים של הפיצות ברשת, הוא בראש מעיינינו ולכן אנו שוקדים כל העת בפיתוח טעמים חדשים והתאמת הפיצות שלנו לחיך הישראלי. לדבריו, הטעמים החורפיים מביאים לידי ביטוי את התוספות האהודות על הישראלים ואני מקווה כי הצלחנו לקלוע לטעמם של לקוחותינו.

להזמנות: 1-700-55-5050

סניפי רשת פיצה 'דון פרדו':

סניף הרצליה – רח' בן גוריון 13

סניף קניון עופר ' סירקין' – רחוב אליעזר פרידמן 9 פתח תקוה

סניף קריית אונו – קאנטרי קריית אונו, רפאל איתן 1

פיצה 'דון פרדו'  מציעה ללקוחותיה חוויה ייחודית בתחום הפיצריות בישראל, במסגרתה הלקוחות צופים ,  מבעד לדלפק ההכנה, בכל הליך הכנת הפיצה. החל משלב העברת הבצק במכונת הרידוד , דרך רידוד הבצק, מריחת רוטב מיוחד, המכיל 17 תבלינים ועשבי תיבול, פיזור הגבינה ובחירת התוספות האהובות ועד להכנסת הפיצה אל תנור הלבנים.

בכל סניפי 'דון פרדו', אופים את הפיצה, לחם השום והפוקצ'ה  בתנור לבנים, המעניק טעם מיוחד ואותנטי. בימים שיש לקוחות רבים – אנשי הצוות המיומנים של 'דון פרדו' מלהטטים עם הבצק: מעיפים את הבצק באוויר ופותחים אותו כחלק מחווית הכנת הפיצה לעיני הלקוחות.

Exit mobile version