Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיול חלומי זה אתם

חופשה חלומית. צילום pixbay

בין אם אתם מכוונים לשמיים, כלומר לטוס, אורזים ציוד לטיול במכונית או אפילו מתכוונים להפליג, כאשר אתם יוצאים לחופשה, ההליך כולו יכול להיראות שגרתי. אתם עוברים דרך מחסומי אבטחה בשדה התעופה, או מוודאים שמילאתם שמן במנוע וזורקים בגד ים נוסף לתוך התיק שלכם, לכל מקרה. אבל אז מגיע הרגע: אתם מגיעים ליעד שלכם, וכל הפעולות השגרתיות האלה, הופכות לנחלת העבר.

אתה רשמית בחופשה.

ברגע זה, יש לכם את היכולת להפוך את המילוט שלך מהיומיום להיות בלתי נשכח, יוצא דופן או משנה חיים ככל שהוא יכול להיות. אנחנו יודעים את היתרונות של בריחה מחיי היומיום, ולכן אנו שואפים ליצור לחברי וורלד ונצ'רס את טיולי DreamTrips כשהם ממוקדים סביב חוויות. אחרי ששמענו אתכם בטלפון, קראנו את הפוסטים שלכם בפייסבוק ודיברנו אתכם פנים אל פנים, קיבלנו את המסר שלכם  בקול רם וברור – אתם רוצים יותר טיולי DreamTrips ורוצים שהם ישרתו את הצרכים שלכם.

אנו שמחים לעזור!

אנו נמצאים בתהליך של יצירת טיולים לחברי וורלד ונצ'רס שיהיו חדשים לגמרי ו אשר, במובנים רבים, כבר מעוצבים על ידכם אישית. אנחנו נדהמים מהאפשרויות הבלתי מוגבלות שאתם מציגים לנו, והיה לנו כיף גדול לשלב כמה מהרעיונות שלכם לתוך DreamTrips כדי שיוכלו להיות חוויות אולטימטיביות.

אז, למה יש לכם לצפות? אם אתם חובבי אוכל או יין, יהיה לנו טיולים שימשכו את החיך המתוחכם יותר ויותר שלכם. אם אדרנלין מהיר זה הקטע שלך, מסלולי DreamTrips ממוקדי ההרפתקאות שלנו יגרמו לדם שלכם לזרום ביתר עוצמה. לייצר זיכרונות במהלך חופשות משפחתיות הוא עבורנו המפתח ואנחנו נגדיל את מספר הטיולים שמבטיחים את כל הכיף שמשפחה יכולה לעמוד בו. יש לנו אפילו DreamTrip סביב תחום הכושר, שלא רק יעזור לכם לעצב את הגוף, אלא גם לעצב את דעתכם על תזונה ולחיות חיים בריאים יותר.

בסוף היום, אנחנו מבססים את הטיולים האלה על מה שאתם רוצים לעשות.

מקמפינג ובישול ועד מסלולי בייסבול וחופים, יש לנו הכל בשביל חברי מועדון וורלד ונצ'רס!

 

Exit mobile version