Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיפים לטיול ג'יפים לחו"ל

טיולים ממונעים ברכבי שטח (ג'יפים) הופכים בשנים האחרונות לתחביב של יותר ויותר ישראלים ויהודיים, כאשר טיולים כאלו בחו"ל תופסים גם הם תאוצה, והופכים לאופציה המועדפת לחופשה בחו"ל עבור רבים. יהודים רבים יוצאים מדי שנה לטיולי ג'יפים בגיאורגיה או במרוקו, וחוזרים עם חוויות חלומיות וזיכרונות נעימים לכל החיים.

כך ניתן למצוא כיום חברות ישראליות אשר מארגנות טיולי ג'יפים לחו"ל עבור ישראלים, ומציעות להם חבילה בה הכל כלול – מכרטיסי הטיסה ועד לרכבי השטח, נהגים ומדריכים מקצועיים, בתי מלון וכל שאר הפרטים הנחוצים על מנת להפוך טיול שכזה למושלם.

טיולי טרקטורונים. צילום: עמיעד טאוב

מהם הפרטים אליהם כדאי לשים לב כאשר אנחנו מבררים בנוגע לטיול ג'יפים בחו"ל?

נהגים ומדריכים מקצועיים ומנוסים – לפני כל שאר השיקולים יש לשים את שיקול הבטיחות. רכבי שטח יכולים להיות דבר בטוח לחלוטין ומהנה, רק במידה ומי שמעביר אותם (הנהגים והמדריכים) מנוסה, מוסמך ויודע בדיוק מה הוא עושה. לכן, כדאי לברר כי החברה עימה אתם יוצאים לטיול מספקת לכם נהגים ומדריכים מנוסים ומקצועיים, כאלו אשר עברו הסמכות מקצועיות של נהיגה בשטח וכבר העבירו לא מעט טיולים כאלו. כדאי גם שהמדריכים יכירו את השטח בצורה טובה, כמו גם את התרבות המקומית, הכפרים והעיירות בהן עוברים במהלך המסלול וכו'.

מה כלול בחבילה? – על פי רוב תקבלו הצעה לחבילה של "הכל כלול" לטיול ג'יפים בחו"ל. על מנת להיות שקטים ובטוחים כי מטפלים עבורכם בהכל כולל הכל, אל תתביישו לברר ולשאול שוב ושוב – מה בדיוק כלול במחיר שאתם משלמים? שימוש דג על הפריטים הבאים – טיסות, העברות משדה התעופה ואליו, בתי מלון לכל לילות הטיול, אוכל, רכבי שטח מאובזרים, נוחים ובטוחים, נהגי שטח מקצועיים ומנוסים ומדריכים בעלי ניסיון הדרכה באותה מדינה/אותו אזור.

יעד בעל נופים מרהיבים ותרבות מקומית מעניינת – כאשר אנחנו בוחרים לשלם ממיטב כספנו ולצאת לטיול ממונע בחו"ל, כדאי מאוד שהיעד שלנו יהיה מקום שישאיר בנו רושם עמוק וזיכרונות מתוקים לכל החיים. כדאי לומר כי טיולי הג'יפים המאורגנים לחו"ל בדרך כלל מתמקדים באזורים יפים ומרהיבים בעלי מוניטין של מקומות מעניינים ומתאימים לטיולי שטח ממונעים, כך שנקודה זו תהיה קלה ליישום. טיולי ג'יפים לגיאורגיה ולמרוקו, למשל, מושכים אליהם מטיילים ישראלים רבים, ולא בכדי – מדובר ביעדים בעלי נופים מרהיבים, תרבויות מקומיות מרתקות, אנשים מקומיים ידידותיים מאוד לתיירים ומסלולי נהיגת שטח נוחים ומרגשים.

נהיגה עצמאית – חובבי ספורט ממונע רבים רוצים גם להשתתף בנהיגה במהלך הטיול, ולחוות נהיגת שטח ביעדים אקזוטיים בחו"ל. לא כל החברות מציעות טיולים הכוללים גם נהיגה עצמאית של הלקוחות המעוניינים בכך שכן מדובר בביטוח מיוחד, הדרכה צמודה של הנהגים והמדריכים וכו', אך חברות מסוימות מספקות גם שירות זה (גם עבור חסרי ניסיון המעוניינים להתנסות בתחום). כך שבמידה וזה מעניין אתכם, מומלץ לחפש חברות המציעות טיול ג'יפים בחו"ל הכולל נהיגה עצמית של המשתתפים.

Exit mobile version