Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיפים לעיצוב השיער במזג האוויר הישראלי

מזג האוויר בישראל מתאפיין בטמפרטורות קיצוניות ואחוזי לחות גבוהים כמעט לכל אורך השנה. בכל הנוגע לעיצוב השיער, הפתרון הוא להקפיד על עקרונות טיפוח נכונים ולהכיר את הטיפים המרכזיים. הנה המדריך המלא

(צילום באדיבות pixabay)

עיצוב שיער במזג אוויר הישראלי עלול להפוך למשימה מורכבת ומתסכלת. הסיבה לכך לא קשורה רק לאקלים ים תיכוני שמאפיין את ארץ הקודש, אלא גם לנטייה שלנו לבקר בעיתים קרובות בחוף הים, בבריכה או סתם מול השמש. מצד שני, דווקא במדינה כמו ישראל יש שורה ארוכה של טיפים בהם ניתן להשתמש על מנת לעצב ולטפח את השיער.

כללי טיפוח נכונים לקיץ

ראשית, חשוב להבין מה עלול לקרות לשיער אם לא מטפלים בו בצורה נכונה בימי חום ולחות. שיער מתולתל וגלי נוטה להתייבש ונשים שרגילות לצבוע את השיער מאבדות הרבה מהקרטין הטבעי. במקביל, השמש פוגעת בשורשי השערות ובמקרים מסוימים אף מעודדת נשירה. זו הסיבה בגללה לא מומלץ לשחות בבריכה או בים אם רוצים לשמור על תסרוקת מעוצבת ועדיף תמיד להשאיר את הראש מחוץ למים.

שנית, יש להקפיד על טיפול נכון בשיער לכל אורך הקיץ והשנה. חשוב להשתמש במוצרי שיער ללא אחוזי שומן ולהחליף שמנים בסיליקון טבעי. המלצה נוספת היא ללכת עם שיער פזור כדי לייבש אותו ולא לכרוך סביבו מגבת שרק תמרוט את הסיבים של השערות ותגרום להן להישבר.

איזה תסרוקות מתאימות למזג האוויר בארץ?

הפעלת היגיון בריא יכולה לעזור כדי לבחור את התסרוקות שמתאימות לקיץ הישראלי. אפשר להתחיל עם תסרוקת של שיער אסוף, לפזר אותו רק אחרי מקלחת ולפני שהוא מתייבש ומדי פעם לסגור אותו עם קליפס או שערה כדי לאוורר את העורף. במקביל, ניתן לעצב את השיער לאירועים מיוחדים עם מכשיר דמוי מחליק שבמקום לחמם מקפיא את השערה ומונע פגיעת חום אקלימי או מכת שמש ישירה.

קוקו קיצי הוא תמיד פתרון טוב לעיצוב שיער ואת השגרה מגוונים עם תסרוקת כתר או "אבועגילה". נשים בעלות ניסיון בעיצוב שיער יכולות לעצב תסרוקת כתר צמות, שמחמיאה לכל מבנה פנים ומשתלבת נהדר עם שמלה פרחונית ובגדי ים.

במקרים של החלקה יפנית צריך לשמור על שגרת טיפוח מיוחדת כדי למנוע נזקים בשיער כתוצאה ממזג האוויר בארץ. רצוי להשתמש בסדרות טיפוח שכוללות שמפו, מסכה וסרום ולשמור על סיב השערה כדי שלא תתייבש. נשים שסובלות מנשירה אחרי החלקה יפנית צריכות לבדוק האם מדובר בנשירה פנימית או חיצונית. נשירה פנימית מתאפיינת בהופעה של שורש השערה ודורשת פנייה לרופא עור, בעוד נשירה חיצונית נובעת מיובש וניתן לטפל בה באמצעות מוצרי הזנה ולחות. בנוסף, אחרי החלקה יפנית אפשר גם כן לעצב את שיער בתסרוקת קוקו.

Exit mobile version