Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיפים לקניית רהיטים באינטרנט

בתהליך אינטנסיבי של שיפוץ בית, תקופת החגים, רגע לפני יציאה לחופשה עם הילדים, אין תמיד זמן לפצוח במסע לרכישת רהיטים ומצד שני, לא חייבים להשאיר את החלל ריק כי רק אין זמן או אנרגיות להתפנות לקניות. כיום ניתן לרכוש רהיטים דרך האינטרנט ולחדש בקלות ובמהירות את סביבת המגורים.

רגע לפני שאתם מקליקים, חשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון על מנת שהרהיט אכן יענה על הציפיות ושהחדר יראה כפי שחלמתם שהוא יראה.
לפניכם מספר עצות חשובות לקנייה נכונה של רהיטים ברשת. מהמסך הקטן עד הבית.

התמקדו במותגים ידועים
חוששים לקנות מאתר ריהוט עלום שם או אתר כללי שמציע, בין היתר, ריהוט? כדאי לצמצם את האופציות ולהתמקד מראש באתר אינטרנט של חנויות מוכרות המתמחות בסוג הרהיט אותו בכוונתכם לרכוש. למשל, חדרי ילדים מעוצבים מעץ מלא של חברת ריהוט המתמחה בעיצוב חדרי ילדים. היכנסו מראש לאתרים של חברות מוכרות, כיוון שכך תדעו  מי עומד מאחורי המוצר. זוהי קנייה בטוחה יותר – המותג ידוע, המוצרים הם אותם מוצרים כפי אלה המוצגים בחנויות ורק הקנייה היא און ליין ולא אוף ליין מאולם התצוגה.

הגדירו את החיפוש 

רהיטים. צילום: באדיבות pixabay

כדאי להגיע לתהליך הרכישה האינטרנטי מוכנים ממש כפי שהייתם מגיעים לתהליך הרכישה בשטח. כשאתם יודעים מה אתם מחפשים למשל, מיטת ילדים בגודל איקס, שולחן פינתי לפינת עבודה. חשוב להצטייד במידות וכן להגדיר על מה תרצו לשים דגש בתכונות הרהיט – למשל, רהיטים מעץ מלא, לדעת מראש מידות מבוקשות (מינימום גובה ורוחב מקסימום גובה ורוחב) ודרישות שונות כמו למשל, מיטה לחדרי ילדים המגיעה כבר עם מגירות ומיטת חבר.

נהנים מאותם מבצעים
חשוב להבין מה האתר לקניית רהיטים מציע לכם הן מבחינת דגמים שניתן לרכוש (לא תמיד כל הקטלוג המקוון זמין גם להזמנה און ליין) ועלויות נלוות.
למרבה השמחה, יש הרבה מאוד רהיטים במבצע באתרי אינטרנט, בין אם אלה מבצעים מהם הייתם נהנים ממילא במעמד המכירה או מבצעים ייחודיים לרכישה מקוונת בלבד. בדקו באיזו הנחה או מבצע מדובר והאם המבצע אכן חל על הדגם שנבחר ומה העלויות על תוספות שונות. לדוגמא, תוספת של מעקה בטיחות למיטה וכן עלויות הובלה.

בירור תנאי הקנייה
היתרון הבולט של קנייה אינטרנטית של רהיטים הוא שאתם יכולים לעשות זאת מכל מקום ובכל זמן ולא תלויים בשעות הפעילות של החנות. עם זאת, במידה ואתם מעוניינים בהובלה מהירה או התייעצות טלפונית, אפשר לתזמן את הקנייה לימים ולשעות בהם החנות פעילה או להיעזר בנציג וירטואלי באתר או להשלים את הרכישה בטלפון (למשל מתן אמצעי תשלום טלפוני) ובכל מקרה, בדקו מה הם תנאי הקנייה מבחינת זמן אספקה, פרישת תשלומים, החלפת המוצר, אחריות. חשוב מאוד לבצע רכישה מאובטחת באתר אינטרנט המציע סליקה מאובטחת וכן כדאי לוודא שקיבלתם מייל אישור אודות הרכישה.

המאמר באדיבות רשת האוס אין המתמחה בעיצוב וייצור חדרי ילדים ורהיטים לבית מחומרים טבעיים ועץ מלא

 

 

Exit mobile version