Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ידידיה מאיר:"בואו נפתח מסלול עוקף תקשורת ופוליטיקה".

אלפי אנשים ברחבי הארץ ובהם "סלבס" ואישי ציבור רבים השתתפו בפרוייקט קירוב לבבות לט"ו בשבט במסגרתו בילו עם שכניהם את החג על מנת ליצור חיבור בלתי אמצעי! "בואו נפתח מסלול עוקף תקשורת, עוקף פוליטיקה, מסלול ישיר אל הלבבות של השכנים שלנו", אמר העיתונאי ידידיה מאיר שהשתתף בפרויקט. "החיבור האישי הוא שיביא את השינוי האמיתי", הוסיף אראל סג"ל.

נטיעות לא היו, אבל מפגשים מעניינים היו גם היו! מזג האוויר השנה לא איפשר נטיעות ביום ט"ו בשבט עצמו, אבל חיבורים ומפגשים מעניינים התקיימו מצפון ועד דרום.

עשרות אלפי אנשים, פעילי "קרוב ללב" ברחבי הארץ קיבלו את ערכות "קרוב ללב" לחג, המכילות ספר טיולים וזרעים לשתילה. פעילי "קרוב ללב" הרבים דפקו על דלתות השכנים ובילו איתם את חג ט"ו בשבט, על מנת להכיר יותר וליצור חיבור בלתי אמצעי ביניהם. מפגשים וחיבורים מעניינים ומרגשים ביותר נרשמו, ואנשים אשר בדרך כלל בקושי מחליפים שלום מנומס במעלית – הפכו לחברים.

אדווה ביטון מחלקת ערכה.צילום באדיבות עמותת קרוב ללב

"ט"ו בשבט הוא שוב הזדמנות מצוינת להיזכר בשכנינו, לצאת מן הקונכייה בה אנו חיים ביתר ימות השנה, לדפוק על הדלתות ולפתוח את הלבבות. אנו רוצים לראות יותר חיבורים בעם ישראל, יותר אחדות ויותר קרבה בלתי אמצעית בין איש לשכנו", מספרים בעמותת "קרוב ללב".

פרויקט ט"ו בשבט ריכז סביבו אישי ציבור ואנשי תקשורת רבים, אשר שמחו להירתם למטרה החשובה. בין האישים שהצטלמו לפרויקט: העיתונאים ידידיה מאיר, אבי רט, קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל, וכן אדווה ביטון, ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, מזכ"ל בני עקיבא, דני הירשברג, יוני שטבון, אבי וורצמן, רחלי פרנקל ומנחת הטלוויזיה איה קרמרמן.

 

 

Exit mobile version