Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יס פליז – איך עושים את זה נכון

כל מי שמכיר את עולם האינטרנט הישראלי יודע, שבמהלך השנים עלו וקמו אתרי אינטרנט שונים אשר הציעו לגולש הישראלי שירותים שונים, חלקם מיוחדים, בלתי נשכחים, אחרים מוכרים, כאלה שאפשר למצוא במגוון רחב של אתרים ולא היה בהם שום ייחוד.

רשימה. צילום באדיבות pixabay

קשה לשים את האצבע ולומר, מה מבדיל בין אתרים שנותרו על הבמה לכאלה שירדו. שכן לעיתים מדובר בתזמון לא נכון, ניהול לא חכם של המערכת, מגוון אפשרויות מועט, עיצוב לא טוב, שיווק ופרסום לא נכון ועוד.  עם זאת, אנחנו יכולים למצוא שורה של אתרי אינטרנט, לא רק אתרי חדשות שיש להם גב כלכלי גדול, בין אם זה של מערכות תקשורת (אשר נהנות מפרסומות בעשרות אלפי שקלים) או חברות גדולות במשק, אלא גם אתרים יותר קטנים לכאורה, כאלה שזוכים לחשיפה של מאות אלפי גולשים בחודש או מעבר לכך, אתרים שמספקים שירותים פשוטים לכאורה, אך הם עושים את זה בצורה חכמה ומיוחדת שעוזרת להם להצליח.

דוגמא טובה לכך הוא יס פליז ותקע יתד בנוף האינטרנטי הישראלי. הרעיון של אתר יס פליז הוא פשוט ולכן הוא גם מבריק. מדובר על אתר שמאפשר לגולשים לקבל הצעות מחיר מבעלי מקצוע, בעלי עסקים ונותני שירותים בתחומים שונים.

הרעיון מבוסס על הכרה שכל גולש רוצה לקבל מידע אמין ואיכותי אודות המחיר שעליו לשלם עבור שירות או מוצר מסוים. עכשיו, במקום שהוא יפנה לכל בעל מקצוע או כל בעל עסק ויברר כמה זה יעלה לו, הרי שאתר יס פליז מאפשר לו להשאיר פרטים, ולקבל טלפון מבעל מקצוע או בעל עסק, והוא יספק לו את כל המידע, כמה עולה לקבל ממנו את השירות, מתי זה אפשרי לקבל אותו ועוד.

יתרה מזו, אתר יס פליז מאפשר לגולשים לבחור בעלי מקצוע ובעלי עסקים מהאזור שלהם, כך גם הוא גם חוסך לגולשים את הצורך לחפש באינטרנט, באתרים שונים, בעלי מקצוע או בעלי עסקים, הכל הם מקבלים ישירות מהאתר.

מדוע זה מצליח?

בשביל להבין למה אתר יס פליז מצליח, צריך להבין את השינוי שחל בכלכלה בכלל ובפרט בזו הישראלית. מדובר על שני תהליכים שהתרחשו עם השנים.

התהליך הראשון, יותר ויותר אנשים, ובפרט ישראלים, מעדיפים לבצע רכישות והזמנות באינטרנט. אם בעבר חשבנו שאנשים לא ירצו בכך, מאחר והם לא יסמכו על המערכות הממוחשבות, התברר שטעינו, מרבית הישראלים מבצעים הזמנות של מוצרים ושירותים דרך האינטרנט ולמעשה את כל תהליך הבירור המקדים, הם עושים באמצעות הרשת.

התהליך השני הוא השקיפות, אנחנו היום רוצים לדעת כמה שיותר, והמערכת של יס פליז מספקת לנו את זה. אנחנו לא מסתפקים עוד ברכישה של מוצר מבלי לדעת כמה הוא עולה אצל המתחרים ואיפה נוכל לקבל אותו במחיר הזול ביותר. יס פליז נותנת לנו את התשובות לכך.

 

Exit mobile version