Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כיצד אפשר למצוא בן זוג?

הצורך למצוא פרטנר שותף לחיים אדם שנוכל לבלות עמו את חיינו, הוא צורך שנחשב בין הטבעיים ביותר, כאשר כיום נדמה שקשה מתמיד למצוא בן זוג בעיקר בעולם הקדמה הטכנולוגי אשר בו אנשים פחות נפגשים ויותר נמצאים מול המסכים.

עם זאת חשוב לדעת כי הדרך למצוא שותף או אפילו שותפה לחיים עליו להגיע מבפנים ממקום שלם ולא ממקום נואש או כזה שמפחד להיות לבד ולכן חשוב כדי למצוא אדם שמתאים לכן לבצע את הפעולות הבאות:

אהבה עצמית – חשוב לאהוב את עצמכן ולא לחיות בשיפוטיות ושנאה עצמית. רבות הנשים שלא אוהבות את מה שהן רואות במראה, אשר נוזפות בעצמן בשל משקל או הרגלים שונים וממלאות את נפשם בשנאה ושיפוטיות. בשל כך חשוב על ידי אימון אישי או יעוץ אישי להתגבר על הרגשות השליליים, לדעת לאהוב ולקבל את עצמינו ובכך לפנות מקום לאדם נוסף שיאהב אותנו.

התייעצות – לעיתים מערכות יחסים מהעבר תוקעות אותנו וגורמות לנו לא להמשיך הלאה, לבצע השוואות בין בני זוג קודמים ונוכחיים ולא להרפות ממחשבות על העבר. על מנת להשתחרר ממחשבות מסוג זה שרק מעכבות אותנו בהשגת זוגיות: מומלץ להתייעץ עם יועץ זוגי שיאפשר לנו להוציא את העבר מחיינו ללמוד ממנו ולקחת הלאה רק את הכלים הנחוצים לנו כדי להמשיך הלאה.

בן זוג? בת זוג? העיקר שתהיה אהבה..
צילום: pixabay

פתיחות – חשוב לנסות ולהיות פתוחות יותר לגבי חוויות נוספות בהן ניתן להכיר בני זוג פוטנציאלים.  בילוי בבר או במועדון ריקודים הוא נפלא וכיף לשחרור הגוף והנפש אך כדאי ומומלץ לנסות להרחיב את מעגל הבילויים והחברים על ידי יציאה להרצאות, לפעילות ספורטיבית, יציאה לטיולים משותפים עם קבוצות של אנשים, הגעה אל הופעות חיות של אמנים מפורסמים או אפילו מתחילים, בילוי בסדנאות רוחניות ופשוט כל מה שעושה לכם טוב. בילויים שאן אוהבות כוללים בדרך כלל אנשים שיש להם אופי דומה לשלכן ולכן יהיה לכן קל יותר לאתר במקומות כאלה בן זוג פוטנציאלי.

סינון – חשוב לבצע סינון בין בני זוג פוטנציאליים אך לדעת לבצע את הסינון הזה בצורה מושכלת. נסו להתייעץ באיש מקצוע כדי להבין כיצד תוכלו לבחור בן זוג ראוי.

לסיכום, בין אם מדובר ב תהליך של ייעוץ זוגי שמתאים גם לאנשים ללא בני זוג, לבין אם מדובר ביציאה לבילויים קצת אחרים מהרגיל – פעולות שונות וראש פתוח יקנו לכן את היכולת למצוא בן זוג ראוי ומתאים.

למידע נוסף כנסו לאתר: https://www.ripuylove.co.il/

Exit mobile version