Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

להיות סטודנט! הלוואות, אשראי וכל מה שצריך בדרך לספסל הלימודים

יותר ויותר צעירים נרשמים לאוניברסיטאות ולמכללות בישראל. מתוך תכנון קדימה לעבר העתיד ומתוך רצון לבנות קריירה מקצועית הם משקיעים לא מעט זמן ואנרגיות בלימודים, בהכנת עבודות ובשינון חומר. האתגר הגדול מתחיל כששעות העבודה מצטמצמות לטובת הלימודים אבל הוצאות שכר הלימוד והמחייה אינן יורדות. לרוב הן אף עולות. אם אתם מכירים את הסיטואציה הזו מקרוב או מתכוננים לפתיחת שנת הלימודים המתקרבת בצעדי ענק, יש כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לפעול קצת יותר נכון.

פתיחת חשבון סטודנט

אחד הנושאים החשובים שכדאי לטפל בהם מוקדם ככל האפשר הוא פתיחת חשבון סטודנט. הסוגיה הזו משמעותית במיוחד, שכן חשבון שמוגדר כסטודנט מאפשר לכם ליהנות מתנאים הרבה יותר טובים. בתור התחלה, זהו חשבון שפטור מעמלות עו"ש וגם שירותים נוספים כמו הנפקת פנקס צ'קים עולים לכם הרבה פחות. בנוסף אתם יכולים ליהנות מכרטיס אשראי המיועד לסטודנטים בלי לשלם דמי כרטיס.

הלוואות ומימון הלימודים

אתגר משמעותי בדרך לקבלת התואר הראשון הוא התשלום על שכר הלימוד, ובהנחה שאין לכם מלגה מלאה שתפטור אתכם מהתשלום הזה אתם עומדים לשלם לא מעט. לצד סיוע מההורים או שימוש במענק השחרור שלכם מהצבא, שיעזרו לכם לרוב באופן חלקי בלבד, הלוואות סטודנטים הן נוחות הרבה יותר כשאתם מנהלים חשבון סטודנט בבנק. כך אתם יכולים לקבל סיוע בתשלום שוברי שכר הלימוד ללא ריבית, לממן מראש את התואר כולו או לקבל הלוואה לסטודנטים שתקל את הוצאות המחיה שלכם בשלוש השנים הקרובות. עם התנאים המועדפים שמקבלים סטודנטים אתם יכולים להתרכז בלימודים טוב יותר ולהשקיע את האנרגיות במקום הנכון, במקום במרדף אחר כיסוי ההוצאות.

מתרכזים במטרה

חשוב לזכור שלימודי התואר הם לא עוד מהמורה בדרך, אלא צעד קריטי שישפיע על העתיד המקצועי והכלכלי שלכם. השקעה בלימודים היא ללא ספק חשובה, ואין ספק שהיכולת ללמוד בראש קצת יותר שקט, עם פחות דאגות כלכליות, היא חשובה. אם הצלחתם להיערך מראש ולחסוך טרם הלימודים סכום כסף מכובד המצב בהחלט לא רע, ומי שמקבל תמיכה מסוימת מההורים גם הוא בוודאי רגוע הרבה יותר. עם זאת, חשבון סטודנט שמציע לכם תנאים מועדפים, הלוואה נוחה למימון הלימודים וכרטיס אשראי ללא עמלות ודמי כרטיס, אלה הם הדברים שיעזרו לכם לעבור את התקופה הקרובה רגועים הרבה יותר.

סטודנטים.צילום pixbay
Exit mobile version