Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לופטהנזה הוכרזה כחברת התעופה המובילה באירופה

חברת לופטהנזה הוכתרה כחברת התעופה המובילה באירופה בטקס ה-World Travel Awards 2015 טרקליני המחלקה הראשונה בשדה התעופה של פרנקפורט דורגו אף הם בראש הרשימה באירופה.

צילום: באדיבות שטרן אריאלי

לופטהנזה הוכתרה כ"חברת התעופה המובילה באירופה" בפעם החמישית ברציפות בטקס חלוקת פרסי World Travel שנערך בסרדיניה. מומחי נסיעות ותיירות מרחבי העולם העניקו ללופטהנזה גם את תואר "טרקלין הנוסעים הטוב ביותר באירופה", עבור הטרקלינים שלה בשדה התעופה בפרנקפורט.

"אנו מתכבדים להכיר בלופטהנזה כחברת התעופה המובילה של אירופה פעם נוספת השנה. במהלך 22 שנותיה, לופטהנזה היא באופן עקבי אחת מחברות התעופה החדשניות ביותר הצופות את ההתפתחויות העתידיות. לכן, אין זה פלא שהמומחים שלנו הכירו בהישגיה פעם נוספת הערב," אמר גרהם א. קוק, נשיא ומייסד World Travel Awards באירוע החגיגי שנערך בסרדיניה.

צילום: עמיעד טאוב

ג'נס בישוף, חבר הנהלת חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה והמנהל המסחרי הראשי של קבוצת לופטהנזה, שמח לקבל את הפרסים: "החל מהשנה הזו ואילך, הנוסעים שלנו ייהנו מפירות המיליארדים שהשקענו באיכות, ציוד ושירותים. זה מאפשר לנו להמשיך ולחזק את מעמדנו המוביל במגזר הפרימיום של חברות התעופה הבינלאומיות".

סוויס אינטרנשיונל איירליינס זכתה בתואר "מחלקת העסקים המובילה באירופה", הן בטיסות קצרות והן בטיסות ארוכות.

לאחרונה קיבלה לופטהנזה פרסים חשובים נוספים. ביוני דורגה החברה ראשונה בקטגוריות "חברת התעופה הטרנס-אטלנטית הטובה ביותר" ו"חברת התעופה הטובה ביותר במערב אירופה" במסגרת World Travel Awards. לופטהנזה הוכרזה גם כחברת התעופה בעלת "טרקלין המחלקה הראשונה הטוב ביותר". בתחרות Business Travel Awards 2015 קיבלה החברה את תואר "חברת התעופה הטובה ביותר בטיסות קצרות". חידושים שהנהיגה כגון מחלקת תיירים פרימיום ושירות מסעדה חדש במחלקת העסקים, קירבו את לופטהנזה עוד למעמד של חברת תעופה של חמישה כוכבים.

Exit mobile version