Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

למה כדאי לבנות פרגולה מעץ?

בואו נדמיין את התסריט הבא – שבת בבוקר, אתם יושבים עם כוס קפה בגינה, בריזה נעימה מלטפת אתכם, והשמש החמימה במרכז השמיים. אתם בפינת הישיבה, מביטים בגינה הירוקה שלכם, מוצלים מהשמש. אתם מתחת לפרגולה שלכם. ממה היא עשויה?

מרבית הישראלים ישיבו באופן כמעט אוטומטי – "הפרגולה עשויה עץ", וזו כנראה התשובה הכי פופולארית, וגם הכי מושכלת, לשאלה. פרגולות יכולות להיות מתוכננות מחומרים רבים, ביניהם בד, ברזל, או פלסטיק – אבל פרגול מעץ, היא הפרגולה המנצחת. מדוע מומלץ לבנות פרגולה מעץ? כל התשובות – במאמר שלפניכם.

סיבה ראשונה – הפרקטיקה

הסיבה הראשונה להעדיף פרגולה מעץ היא איכות התכנון והבנייה של פרגולה מעץ. פרגולה מעץ, בעיקר אם תוכננה היטב, היא פרגולה לכל החיים. העץ הוא חומר יציב, אמין, עמיד במיוחד בכל מזג אוויר בישראל ומאפשר הצללה איכותית עם טיפול מינימאלי. אנחנו ממליצים, כמובן, ליזום טיפול אחת לשנה או שנתיים, למשוח את עץ הפרגולה בלכה ולחדש אותו – אולם פרט לכך, הפרגולה שלכם תהיה יציבה, חזקה, יעילה, ולא פחות חשוב – יפה, לאורך כל חייכם, ממש כמו ביום הראשון בוא היא הוצבה.

סיבה שנייה – העיצוב

פרגולה מעץ במראה הכבד של אדני רכבת ישנים? או שמא פרגולה קלילה מעצי אורן בהירים? המראה הסופי, השילובים עם חומרים נוספים, ואפילו צבע העץ – כולם משפיעים על המראה הסופי הכללי, והשילוב המנצח בין קונסטרוקציה עמידה לבין מראה מעוצב ומהוקצע – בין אם כבד ומיושן או בין אם קליל, מודרני ומשתלב היטב בנוף – יספק את התוצאה הרצויה – פרגולה שנראית בדיוק לפי טעמכם.

אגב, בעניין עיצובה של פרגולה מעץ, נוכל להוסיף ולומר כי יש מקום לתכנן ולעצב את הפרגולה בשילוב עם הצמחייה בגינה, כולל התאמה למיקומי העצים והשתילים, התאמה מלאה לאזורים הדורשים שמש (למשל, אזור בו שתלתם פרחים עונתיים), וכמובן, שילוב מרהיב עם צמחים מטפסים.

סיבה שלישית ואחרונה – הקמה מהירה

פרגולות מעץ הן קונסטרוקציות שקל ומהיר יחסית לתכנן ולהקים. מרגע הבחירה בפרגולה מעץ, יש להזמין בעל מקצוע אשר יתכנן את מיקום הפרגולה, גודלה, וצורת התשתית שלה, ולאחר מכן יבנה אותה במקום, לאחר שיביא אליכם את העצים וחומרי הגלם הנדרשים לבנייה.

איזה עץ לבחור?

במלאכת התכנון של פרגולות מעץ ניתן לבחור בסוגי עץ שונים להקמת פרגולת החלומות שלכם, ביניהם עץ האורן שהוא העץ המקומי והנפוץ בישראל, בעל מראה רענן וקליל, אותו ניתן לצבוע בלכה מגוונת בכל צבע עץ לבחירתכם; עץ טיק; עץ איפאה הכהה יחסית והמגיע אלינו מדרום אמריקה, ואחרים.

בבואנו לתכנן ולהקים פרגולה מעץ לגינה, מתחתיה תוכלו ליהנות מצל נעים גם בשעות השמש הקופחת ולהרוויח זמן איכות בגינה שלכם, חשוב לבחור בעלי מקצוע המתמחים בהקמה של פרגולות מעץ בארץ ומציעים שירות מקצועי ואמין ופרגולות איכותיות, עמידות, ומעוצבות. בעלי מקצוע כאלה, יבטיחו שהפרגולה החדשה שלכם, שתיבנה מעץ. תשרת אתכם נאמנה למשך שנים רבות. תתחדשו!

תמונה באדיבות: pixabay

 

Exit mobile version