Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לקראת החגים: מתנות לחובבי רכב מושבעים

תקופת החגים בפתח ואיתה ההתלבטות האלמותית – אילו מתנות לקנות? במידה ואחד החברים או בני המשפחה שלכם חולה הגה ידוע, הנה מספר הצעות לשי לחג שיעלו את החיבה שלו אליכם מהילוך שני לראשון. ואם במקרה אתם חולי המוטוריקה, תמיד תוכלו להעביר את הכתבה הבאה הלאה בצירוף רמז עדין.

כשאתה חובב רכב הכל סובב סביב האוטו. כל פתיחת דלת נעשית עם חיוך, כל התנעה נעשית בהקשבה, כל רעש הכי קטן מקבל את מלוא תשומת הלב ואפילו במחזיק המפתחות של הרכב – יש דגם מוקטן של רכב. בניגוד למתנות שאנו רוכשים עבור עצמנו, כמו צמיגים חדשים, יש מתנות שהיינו שמחים לקבל מהקרובים לכבוד החג במקום הגיפט קארד הקבוע. לעומת מי שמבחינתם כל הוצאה על הרכב מיותרת לחלוטין, חובבי הרכב עושים באהבה גם סידורים שגרתיים כמו ביטוח צד ג' או טסט. ככה זה כשהמפתח ללב הוא מפתח האוטו. הרשו לנו להציע כמה רעיונות שיעזרו להפוך את תקופת החגים של חולי הגה לשמחה אפילו יותר.

מצלמת דשבורד – צוברת תאוצה כאחד הלהיטים של השנים האחרונות. ברוסיה, למשל, מדובר מוצר המצוי כמעט בכל רכב, בעיקר על-מנת להגן מעברייני כביש, אוכפי חוק מושחתים וכל מי שמחפש להונות נהגים תמימים. גם בארץ העניין תופס תאוצה – לא מעט זיכויים קרו בעזרת עדות מצלמת הדשבורד. ניתן להשיג מצלמה איכותית בכמה מאות שקלים, מה שהופך אותה למתנה משתלמת וסבירה למי שמבלים שעות רבות בשייט מהנה בכבישים. ניתנת לרכישה במגוון חנויות אלקטרוניקה או ברשת.

לקראת החגים – מצלמת דשבורד – קרדיט שאטרסטוק

תחתיות לכוסות – תחתיות בצורת מסלולי מירוצים הן מתנה מושלמת לחובבי תחרויות מוטוריות עם הערכה לצד ההישגי של העניין. הן מגיעות בשלל עיצובים ומושלמות לשולחן החג של כל מי שתופס מעצמו חובב מירוצים. כל שעליכם לעשות הוא לחפש את התחתיות המתאימות בחנות למוצרי גברים, או להזמין באתרים כמו זה. טווח המחירים והמגוון רחבים, סביר שתמצאו את מה שתחפשו, ואם לא, תמיד ניתן להדפיס בעצמכם.

לקראת החגים – תחתיות מירוצים. קרדיט linearedge

שעון שרשרת טיימינג – שעון המעוצב בצורת גלגלי שיניים ושרשרת, המזכיר צורה של רצועת טיימינג ממנוע הרכב. אגב, ישנם שעונים המיוצרים מחלקי מנוע אמיתיים, למשקיענים המתעקשים על אותנטיות. השעון מתאים לתלייה באיזור העבודה על הרכב, אך יכול להשתלב גם בסלון הבית, תלוי בעיצוב, בדגם ובבית כמובן. ניתן לרכוש כאן ולשמוח שמעכשיו הם לא יאחרו לאף ארוחת חג כי אי אפשר שלא להסתכל על השעון הזה כל כמה דקות.

לקראת החגים – שעון שרשרת טיימינג. קרדיט האתר uncommongoods

דרופ-סטופ – טלפונים, עודף, פירורים, מפתחות.. מה לא נופל בין מושבי הרכב לפעמים. בדרופ סטופ הבינו שכולם נתקלים מדי פעם במאבק לנסות לחלץ מתחתית המושב מטבעות בלי לצאת מהרכב ובמאמץ ניכר. בדיוק עבור מצוקה זו הם המציאו מוצר פשוט וחכם להפליא. מדובר ברצועת ספוג ייעודית שמטרתה היא ללכוד את כל מה שנופל לכם בין המושב לקונסולה המרכזית של הרכב. המוצר, המעוצב ככיס, פשוט לוכד הכל. הוא מגיע במספר דגמים ונמכר באמזון.

לקראת החגים – דרופ סטופ – קרדיט אמזון

שטיחים בהזמנה אישית – מיועד למי שבאמת מחבב את חובב (או חובבת) הרכב שלו. הרי אין תחושה נעימה יותר מהרגע בו אתה מוריד את הרגל מדוושת הגז ישר לשטיח נעים, רקום, שרק לך יש אותו. ניתן להזמין שטיחים יעודיים לרכב עם רקמה בהזמנה אישית, כמו שם הנהג או הקדשה קטנה מהלב לכבוד השנה החדשה. הקליקו כאן להתרשמות נוספת.

לקראת החגים – שטיחים בהזמנה אישית – קרדיט האתר gettingpersonal

ערכת טיפוח – עבור חובבי רכב עניין הניקיון הוא ממש לא דבר של מה בכך. ישנן ערכות המתמקדות בפנים הרכב, עם דגש על מוצרי ניקוי לעור או לפלסטיק והעץ המיוחדים של פנים המכונית. ערכות אחרות מציעות ניקיון חיצוני מקצועי עם ערכת פוליש ותיקון שריטות קלות. הרי בעיני חולי הגה אמיתיים, לא רק לבית מגיע ניקיון יסודי בשבתות וחגים. עצה חשובה: התאימו את סוג הערכה לסוג הרכב. תוכלו למצוא מגוון רחב של ערכות טיפוח בחנויות שונות ובאינטנרט.

 

מקרר – במדינה חמימה כמו ישראל, בתקופה חמימה כמו החגים, רוב חובבי הרכב מטיילים. מקרר ברכב יהיה שדרוג משמעותי לנסיעות ארוכות שכאלו. מיני מקרר לאוטו לרוב יופעל באמצעות שקע המצית (12 וולט), אך ניתן גם להפתיע במקרר אינטגרלי מעוצב המתחבר ישירות למצבר ומופעל ע"י מתג בדשבורד (מתאים יותר לרכבים, אפעס, יקרים יותר). באיביי, למשל, מציעים מגוון רחב.

מקרר לרכב קרדיט שאטרסטוק

מטען סולארי – ב.מ.וו חשבה על המוצר המושלם לחובבי רכב שהם גם חובבי אנרגיה ירוקה. מדובר במטען סולארי לסמארטפון בעל עיצוב מרשים, שבהחלט ניכרת בו טביעת ידה של יצרנית הרכב היוקרתית. גם הסמל על חלקו הקדמי לא מזיק לפאסון. איך זה עובד? נותנים למכשיר לנוח בשמש כמה שעות ולאחר מכן ניתן להטעין באמצעותו מגוון מכשירים חכמים ונגני מוזיקה, כדי שחלילה לא נסיים את ארוחת החג בלי סוללה לווייז ונתקע אצל הדודה. פרטים נוספים ניתן למצוא באתרים שונים, כמו זה.

לקראת החגים – מטען סולרי – קרדיט צילום autowin

דגם מנוע V8  לבנייה עצמית – מתנה נפלאה למי שמחפש קצת זמן איכות עם היורשים הצעירים. מדובר בדגם של מנוע לבנייה ביתית, המופעל ע"י סוללות. הבנייה תיקח זמן רב, ולאחר מכן אין מצב שמישהו בבית ישאל לגבי חלק במנוע ולא יקבל תשובה מפורטת הכוללת דוגמאות והדגמה. לכן בהחלט מדובר בפרויקט זמן איכות ארוך טווח ביחד. ניתן להשיג ממש כאן.

פסלון תלת מימד של רכבכם – מנהג די נפוץ הוא לשים על פינת שולחן העבודה שלנו תמונות של אנשים שאנחנו אוהבים. מנהג נוסף די נפוץ הוא שחובבי רכב אמיתיים מתייחסים לרכבם כמו אדם אהוב ולעיתים אף נותנים לו שם חיבה. אז למה שלא יהיה לכם דגם מוקטן של הרכב שלכם על שולחן העבודה, בעצם? חברת הישראלית תייצר לבקשתכם פסלון של האופנוע או הרכב שלכם בהדפסת תלת מימד, כך שתמיד יהיה איתכם. נראה לנו שזה תו קנייה שדווקא נשמח לקבל בחג. לבירור פרטים ניתן לבקר באתר.

לקראת החגים – פסלון רכב אישי – קרדיט יהודר שוץ
Exit mobile version