Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לקראת עונת החתונות – הדילמה של הכלה הטרייה בבחירת כיסויי הראש החדשים

רחל ביטון, המעצבת של "רייצ'ל – סטודיו לעיצוב", מייעצת לכלות הטריות שעומדות בפני הדילמה של בחירת כיסוי הראש החדש. בראייתה מדובר במצווה, אך אם ניתן לקיימה בסטייל, הרווח כולו של הכלה.

צילום: רחל ביטון

בפתיחת עונת הארועים הפוקדת אותנו, הכלה החדשה עומדת בפני דילמה לא פשוטה של חבישת כיסוי ראש בפעם הראשונה בחיים.  עלייך לחפש עבורך את כיסוי הראש האולטימטיבי שיתאים לך לכמה וכמה אפשרויות. לשמחתך, היום (בניגוד רב לעבר – מנסיון אישי) המבחר כל כך גדול, שזה אפילו הפך למבלבל.

אני תמיד מייעצת לכלות, שינסו להביא מכל השלב הזה רגע של הנאה, רגע של התחדשות, כי בוודאי שזה חדש ואת חוששת, אבל בסך הכל זו חוויה שכדאי לך לנצור אותה בתוכך, ויבואו ימים שתתרפקי עליה.

בתקופה זו, סביב החתונה, את מוצאת את עצמך במרתון קניות ופתאום את צריכה הכל מהכל. יש לך את פגישות שאת חייבת להיות בהן אלגנטית, וגם את שבוע השבע ברכות שבכל יום תצטרכי סט אחר להתהדר בו, ושלא נדבר על השבת חתן שכוללת שלוש הופעות שונות (בכל זאת, כל ארוחה מחייבת הופעה לכשעצמה).

את לפעמים שוכחת, אבל כל זה מגיע להוצאה גדולה ולא בהכרח הכרחית. עם קצת תושייה וחמלה על הכיס של הורייך, תוכלי ליצור לך מלתחה שלמה ומאובזרת, כזו שתשלב מספר פריטים בכמה אפשרויות שונות. אז בואי נדבר על כמה טיפים חשובים, שימושיים וכלכליים (כאלה שיעודדו את הכיס של אמא), שיש לי לתת מנסיוני הקטן.

לאלתר ולגוון – עם הזמן את פשוט תתחילי ללמוד לאלתר ולגוון, בגלל שבשום מקום לא רשום שכל בגד מצריך ממך כיסוי אחר, ואין שום סיבה שתילבשי בדיוק את הצבע התואם לאותו הבגד. מבחינתי ההיפך הוא הנכון, דווקא מהמקום הזה שאנו נאלצות לאלתר יוצאת לנו ההופעה המושלמת.

שימוש בצבעי יסוד – באופן פרקטי, ישנם מספר צבעי יסוד שחשובים מאוד שיהיו בכל ארון וחשוב לשמר אותם. כך, תוכלי להיעזר בהם בהמון פריטי לבוש.

תכנון מקדים – אני תמיד ממליצה שכדאי לחשוב על השבע ברכות, בהם יש לך שבוע שלם להתנגדר, וכדאי להתחיל ולנסות לסדר לעצמך מראש את הבגדים שאותם תילבשי באותו שבוע, וכך תחשבי אילו כיסויי ראש אפשר להתאים לאותם בגדים.

כיסוי אחד לשתי הופעות – כדאי לנסות ליצור מגוון שילובים של כיסוי ראש אחד לשתי הופעות שונות, ואם הצלחת לייצר לעצמך יותר משילוב אחד שכזה, בורכת.

להביא את הבגדים החדשים למדידת כיסויי הראש – אני מציעה לכלות שיביאו איתן את הבגדים המיועדים, ובמקום ניתן ליצור התאמות חדשות, שאולי ברגע הראשון לא יעלו בראשה של הכלה, אבל עם קצת הכוונה היא פותחת את הראש לעוד כיוונים ומצליחה ליצור שילובים  מעניינים. בסופו של דבר, את תידרשי כל יום לאלתר וליצור שילובים מעניינים, גם בלי שתחזיקי במגירה ארסנל שלם של כיסוי ראש.

כיסויים מיוחדים לשבת חתן – לשבת חתן אני ממליצה לקנות 3-2 כיסויי ראש מיוחדים, כאלה שיהיו ספיישל בשבילך ושיוציאו ממך את המיטב. במיוחד בשביל זה את הכלה, והשבת הזו זה הזמן בו את הופכת למלכה אמיתית ויש לך את כל הסיבות הטובות להצדיק זאת, אז תשקיעי.

שירות סטיילינג אישי – במיוחד בשביל ימים מיוחדים, אני ממליצה להיעזר בשירות איכותי שנקרא: סטילינג אישי. השירות נועד לתת לכלה להיות חלק אמיתי בתוך העשייה, הוא נותן לה אפשרות לחוות את דעתה ולכוון אותה למקומות בהם היא תרגיש בטוחה ויפה. בשביל זה, אני מקדישה לה זמן, בו אנחנו מנסות ומודדות, ובסוף התהליך יוצרות בשבילה את כיסוי הראש האולטימטבי. בכך, כל כלה הופכת להיות מעצבת לשעה אחת, מה שבסופו של דבר גם מקשר אותה לכיסוי שהיא בחרה באופן מושלם.

כמובן שקצרה היריעה מלהכיל, יש עוד המון טיפים שימושיים (יותר ופחות), אך בסופו של דבר, חשוב שכל כלה תזכור, שבכל רגע בו היא מכסה את ראשה היא זוכה למצווה, ואם ניתן לעשותה בסטייל אז בכלל מעולה. אישה נועדה ליופי, ותפקידי להמשיך לסייע ולייפות אתכן ברגעים המיוחדים, ולהיות חלק קטן ומיזערי בחגיגה שלכן.

הכותבת הנה הבעלים של "רייצ'ל" – סטודיו לעיצוב כיסויי ראש – 0508753112

Exit mobile version