Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מגשי אירוח – לאיזה אירועים הם מתאימים

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, יותר ויותר אנשים אשר מעדיפים להשתמש במגשי אירוח כשהם מארחים חברים ובני משפחה, מאשר בשירותי קייטרינג של ממש, עם שף, מלצרים וכדומה. השימוש במגשי אירוח מוכר לנו משורה ארוכה של אירועים, בין אם מדובר בקוקטיילים, אירועי השקה, אירועי פרידה, מסיבות וכן אירועים חברתיים או משפחתיים קטנים. בדרך כלל אין הגבלה על כמות האנשים שבאירוע מבחינת השאלה האם נכון להזמין מגשי אירוח, אך כן עולה שאלה בהקשר של סוג האירוע, המיקום והמועד שלו.

על פי קאנאפס מגשי אירוח, יש יתרונות רבים בשימוש במגשי אירוח. כאמור, הם מתאימים למגוון רחב של אירועים, בהם לא מתאים להזמין שירותי קייטרינג רגילים. הרי אם אנחנו עורכים אירוע פרידה מחבר לעבודה או אם אנחנו עורכים מסיבה קטנה בבית לחברים או בני משפחה, אין טעם להזמין שירות קייטרינג עם מלצרים וכל מה שכרוך בכך. זה לא נכון כלכלית וזה גם לא נכון ביחס למשאבים שאנחנו משקיעים באירוע.

יתרה מזו, יש יתרון בהזמנת מגשי אירוח, אם אנחנו רוצים ליצור אירוע קליל, לא משהו מורכב מדי, לא משהו כבד, אלא אירוע בו אנחנו רוצים שאנשים יסתובבו, ידברו אחד עם השני, יכירו אחד את השני. הרבה יותר הגיוני להציע מגשי אירוח מאשר להושיב את כולם ליד השולחנות ולהגיש להם אוכל.

עוד נקודה שאנחנו צריכים לזכור בהקשר זה, אנחנו יכולים ליהנות ממגשי אירוח מסוגים שונים, בין אם מדובר במגשי אירוח של כריכים, מגשי אירוח עם סלטים, מגשי אירוח עם פירות וירקות, קינוחים ועוד. כלומר סט הבחירה שלנו הוא מאוד רחב, זה מקל מאוד על התהליך והופך אותו להרבה יותר פשוט. בוודאי אם אנחנו עורכים אירועים במקומות ספציפיים. למשל, אם אנחנו עורכים אירוע בים או בפארק, אז סביר להניח שנרצה להיעזר במגשי אירוח קלילים ופשוטים שכוללים אוכל שיכול להתאים למקומות כאלה ולא אוכל כבד מדי.

צריך לזכור נקודה משמעותית נוספת בהקשר של מגשי אירוח. כשאנחנו מציעים מגישים כאלה, אנחנו לא מחויבים לסוג מסוים של אוכל. בין אם זה בשר, דגים או אוכל חלבי. אנחנו יכולים להציע כריכים, פשטידות, פסטות, סלטים ועוד. היכולת שלנו לבחור סוג מסוים של אוכל היא הרבה יותר גבוהה מאשר במקרים אחרים. זה כמובן מקל על התהליך ומאפשר לנו להציע לאורחים שלנו מגוון רחב יותר.

כמו כן, מדובר על תהליך הרבה יותר זמין ונגיש, מאחר וחלק מהמגשים אפשר להגיש מבלי שיש צורך לבשל ולכן האורחים שלנו ייהנו מהם הרבה יותר מהר, ואנחנו נתמודד עם הרבה פחות לוגיסטיקה במקום. מה שיקל עלינו בתהליך האירוח.

לסיכום, מגשי אירוח הם פתרון מושלם למגוון רחב של אירועים, אנחנו רק צריכים לבחור את המגשים שיתאימו לקהל האורחים שלנו. עוד עדכונים ניתן למצוא באתר fooder.

תמונה באדיבות: pixabay

 

Exit mobile version