Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מדפסות משולבות – שילוב מנצח של מהירות הדפסה, איכות, יעילות ואמינות

מדפסות משולבות – שילוב מנצח של מהירות הדפסה, איכות, יעילות ואמינות

כיום ניתן למצוא ברוב המשרדים בארץ לפחות מדפסת משולבת אחת, בטכנולוגיית לייזר או דיו. עם זאת, מומלץ לעסקים ולמוסדות לרכוש מדפסת לייזר משולבת המציעה שילוב מנצח בין הדפסה מהירה באיכות גבוהה לפרודוקטיביות, יעילות בעבודה, אמינות, עמידות וחסכון בעלויות לאורך זמן. יש מגוון גדול של מדפסות משולבות, מחירן מתחיל בכמה מאות שקלים בלבד, אך למשרד גדול המאופיין בעומסי עבודה וצרכי הדפסה גבוהים, חשוב לרכוש מדפסת איכותית ואמינה מחברה המתמחה בפתרונות הדפסה וצילום לארגונים בכל סדר גודל.

פתרונות הדפסה חכמים ומתקדמים לארגון

עד לפני מספר שנים רוב המשרדים בארץ רכשו מדפסות בטכנולוגיית דיו בגלל מחירן הזול, אך לאורך זמן הם גילו כי למרות שחסכו בעלות המכשיר, הם נאלצו לשלם עלות גבוהה להדפסת כל דף בגלל המחיר הגבוה של ראשי הדיו. עם הזמן, מחירי מדפסות הלייזר צנחו, וגם מדפסות משולבות בטכנולוגיית לייזר נכנסו לשוק, ויחד חוללו מהפכה של ממש בתחום. כעת, במקום לרכוש מכונת צילום, מדפסת וסורק ניתן להזמין מדפסת לייזר משולבת, ישנם גם דגמים המצוידים בפקס, וכך במכשיר אחד ניתן ליהנות ממענה מושלם לכל הפונקציות המשרדיות.

הדפסה מהירה ואיכותית

צילום.PIXABAY.

טכנולוגיית הלייזר למדפסות חוללה שינוי רב בענף המיכון המשרדי, ובמקום לרכוש מדפסות רגילות עם טכנולוגיית דיו ניתן במחיר כמעט זהה לקנות מדפסות משולבות מתוצרת מותג מוביל, וליהנות ממכשיר אמין ועמיד לאורך זמן. עליכם לזכור כי מכשיר משולב מספק עבורכם פתרון מושלם לכל הפונקציות המשרדיות, לרבות הדפסה מהירה ואיכותית בשחור לבן ובצבע (בהתאם לדגם), סריקה ברזולוציה גבוהה, צילום מסמכים, ובדגמים מסוימים קבלת ושליחת פקסים בשחור לבן או בצבע.

מדפסת לייזר משולבת מסוגלת להדפיס במהירות גבוהה, ישנם דגמים חדשים המציעים מהירות של 40 דף בדקה ואף למעלה מכך. כמו כן, המדפסת המשולבת מגיעה בעיצוב קומפקטי ואלגנטי, ניתן להניח אותה על שולחן עבודה מאחר והיא כמעט ואינה תוספת מקום. אם לא די בכך, הרי למדפסות לייזר משולבות יש פונקציות מתקדמות וחסכוניות כמו הדפסה משני צדי הדף, צילום מסמכים דו צדדי, סריקה ושליחת המסמך למייל בלחיצת כפתור ועוד.

לקריאה בנושא: כיצד ניתן לחסוך בעלויות הדפסה של העסק? היכנסו לכאן

עלויות הדפסה נמוכות

מדפסות משולבות בטכנולוגיית לייזר של מותג מוכר ומוביל בענף מציעות עלויות הדפסה נמוכות פי 5 בהשוואה לעלות ההדפסה במדפסת דיו. לכן, גם אם מחירה של מדפסת לייזר משולבת יקר יחסית למדפסת דיו, הרי תוך זמן קצר מחזירים את ההשקעה, וזוכים לחיסכון ניכר בעלויות ההדפסה של הארגון. עם זאת, חשוב להדגיש כי אין למהר ברכישת מדפסת משולבת ומומלץ לפנות לחברה מובילה בתחום על מנת לקבל ייעוץ ולהגיע להחלטה נכונה, במיוחד לארגון המאופיין בעומסי עבודה גבוהים (Heavy Duty). כך ניתן לקבל פתרונות מתקדמים לעסקים כמו מסלול הצבה בו הנכם מתחייבים למחזור הדפסות וצילומים מסוים לתקופה מוסכמת, ואינכם צריכים לשלם עבור המכשיר אלא רק עבור החבילה המתאימה לכם.

Exit mobile version