Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מהאמזונס לסביון: מה הקשר בין הדוגמנית הדתייה בתיה שיף לד"ר קליין?

כוכבת אמזונס, בתיה שיף, הנחשבת לדוגמנית הדתייה הכי מפורסמת, הגיעה הבוקר למרפאה החדשה של הפלסטיקאי ד"ר דב קליין, לרגל השקת הקליניקה  בסביון ויצאה עם שלל נאה.

היום בבוקר, (יום שני) הגיעה כוכבת אמזונס, בתיה שיף, הנחשבת לדוגמנית הדתייה הכי מפורסמת, למרפאה החדשה של הפלסטיקאי הנודע ד"ר דב קליין, לרגל השקת הקליניקה  ביישוב היוקרה,  סביון.

בתיה שהתעניינה אלו טיפולים יערכו במקום, סיפרה לקליין כי טיפוח וקוסמטיקה הם עיקר עניינה ושוחחה עימו ארוכות על מוצרי הטיפוח בהם נוהגת להשתמש ושאלה לגבי הזרקות….קליין שהחמיא לה שיש לה עור פנים מדהים  קבעה לעצמה טיפול פנים במרפאה החדשה ויצאה עם שקית מלאה במוצרי ד"ר קליין.

אמש (4.9) לקחו  שחר כספי ובתיה שיף את הכלה דורון מטלון אשר מתחתנת השבוע ליום כיף לפני החתונה. הבנות הגיעו למסע שופינג רגוע בקניון גן העיר אשר הסתיים בהמולה סביבן.

כספי ושיף רצו לפנק את הכלה ביום כיף. הבנות הגיעו לקניון גן העיר במטרה לרכוש מהקולקציה החדשה של קנדל וקיילי אשר הגיעה לארץ אתמול ונדהמו לגלות שהן מושכות יותר תשומת לב מהאחיות ג'נר. "אנחנו מעריצות של הקרדשיאנס ואין מי שלא מכיר אותן היינו חייבות לקנות, בהתחלה חשבתי שהבנות פה בשביל זה ופתאום הבנתי שהן באות אחרינו, זה משהו שלא מובן מאליו ומאוד מחמיא" סיכמה בתיה. "בסך הכל באנו לקנות נעליים לחתונה של דורון" צחקה שחר.

בתיה שיף עם דר קליין בהשקת הסניף החדש סביון צילום אסף לוי

 

 

Exit mobile version