Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מהם הפרמטרים החשובים לקידום ב21?

על מנת לבצע קידום עסקים באינטרנט צריך לאפיין תחילה את העסק ולבצע מחקר אודות קהל היעד והיכן הוא נמצא באינטרנט. עבור מרבית העסקים הקהל (חלק גדול ממנו) נמצא במנוע החיפוש של גוגל. הכוונה היא שהוא מחפש שאילתות שונות בהקשר לתחום העסק שלכם ואתם רוצים להיות מדורגים ראשונים או בין הראשונים כדי להרוויח כמה שיותר תנועה של גולשים שיגיעו לאתר שלכם ואולי יהפכו ללקוחות שלכם. לצורך כך צריך להשקיע בקידום אורגני. לאורך השנים האחרונות גוגל ביצעה לא מעט עדכונים במנוע החיפוש שלה, ביניהם עדכוני ליבה גדולים ולכן כדאי להישאר מעודכנים לגבי הפרמטרים החשובים ביותר לקידום בשנת 2021.

#1 – תוכן:

בעבר אנשים היו מעלים תוכן "מפוצץ" (במילה עדינה) בחזרות של ביטוי המפתח, עד כדי כך שהמאמר כלל לא היה קריא. המטרה הייתה שילוב של ביטויי מפתח באתר בצורה כזו שמנוע החיפוש יבין היטב במה העמוד עוסק ויקדם אותו במעלה תוצאות החיפוש. העדכונים שבוצעו בגוגל לאורך השנים העלימו את אותם אתרים עם תוכן ספאם מזוויע וכיום ניתן למצוא ברוב התוצאות הראשונות בגוגל בכל תחום תכנים איכותיים וטובים יותר. השקיעו בתכנים ייחודיים, טובים, הנותנים מענה לצורך לגולשים שלכם. התוכן הוא אולי הפרמטר החשוב ביותר בקידום אורגני כיום.

#2 – קישורים:

מאז ומתמיד בניית קישורים לאתר הייתה אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני. בעוד גוגל הייתה רוצה שהקישורים לאתרים כולם יגיעו באופן טבעי ממשתמשים ברחבי הרשת הרי שזה לא אפשרי וגם לא יקרה. מה שבעלי אתרים ומקדמים עושים זה ליזום את הקישורים הללו על ידי יצירת שת"פ, רכישת קישורים, פיזור מאמרים באינדקסים ואתרים מאמרים, קישורים ושיתופים מפרופילים מתוחזקים ברשתות החברתיות ועוד. יצירת הקישורים הללו לאתר מסייעים לאתר להרוויח סמכות ומוניטין בעיני גוגל, כל עוד הם מתבצעים בצורה נכונה וטבעית כמובן, ובכך מסייעים בקידום האורגני של האתר.

#3 – חוויית משתמש:

לבסוף, הפרמטר השלישי והחשוב עבור קידום אורגני בשנת 2021 הוא כמובן שיפור חוויית המשתמש באתר. מונח זה מתייחס לכל מה שקשור לנוחות הגולשים בגלישה ושימוש באתר שלכם. החל מהתאמה רספונסיבית של האתר לגלישה במובייל ולגלישה במסכים בגדלים שונים ועד למהירות הטעינה של האתר, ניווט נוח ויעיל, תוסף נגישות, תוכן טוב ועוד.

Exit mobile version