Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מה ההבדל בין רחפן למסוק?

יותר ויותר רחפנים ומסוקים על שלט טסים בזמן האחרון בשמי ישראל. אלה הם כל חובבי הטיסנים, רחפנים ומסוקים שמוצאים באווירונאוטיקה הזאת סיפוק רב ומשחק מהנה. הם משקיעים בזה, לומדים להטיס וכמובן לא שוכחים לרכוש איזה רחפן בעל 4 מנועים ופרופרים או מסוק מקצועי עם פרופ אחד יציב.

שמח באוויר- מועדון הרחפנים, דרונים, קוואדקופטרים ומזלטי"ם!

ממש כמו במציאות כל כלי טייס שטס ללא טייס הוא כלי טייס בלתי מאויש אבל יש רחפנים ויש דרונים, קוואדקופטרים, מזלטי"ם ועוד.

קוואדרופטר מתייחס לסוג דרונים מסוים שהוא בדרך כלל מקצועי יותר ושכולל טייס אוטומטי, מחשב וניווטGPS  , ואילו הקוודאקופטר הוא רחפן למתחילים שיש לו ארבעה מנועים ושנכנס לקטגוריה של צעצועים בשלט רחוק.

הקוואקופטר דומה מאוד למסוק ויש לו ארבעה מנועי רוטור שדוחפים את האוויר כלפי מטה, הוא מאוד יציב ולכן הוא גם הכי מושלם לצילום.

יש טיסנים עם כנפיים בצורה של מטוס המכונים מזלטי"ם (מטוס זעיר ללא טייס). הכנפיים של הטיסנים הללו חייבים להיות באויר ובתנועה וכך הם משיגים את ההמראה היציבה.

טיסנים הם השיגעון הכי פופולארי בקרב חובבי "הטייס" בשנים האחרונות. זוהי פעילות ספורטיבית ענפה בה משפחות שלמות, יוצאות לשטח עם טיסנים וכולם נהנים ומתחרים זה בזה, ויש גם מועדוני טיסנים עם תחרויות ועוד.

רחפן.צילום ערן הצעה בקליק

רחפנים ומסוקים מומלצים ביותר!

כדי ליהנות מהטסת רחפנים ומסוקים, נמליץ לכם על דגמים שגורמים להנאה כפולה ומכופלת בזכות היכולות שלהם, האיכות והתכונות שלהם.

רחפן –   6 GYRO  AXIS. עם מצלמת HD.  בגודל של 40X40 ס"מ. בעל 2 מהירויות, יציב מאוד ונועד להטסה בתוך מבנה ובחוץ.

רחפן AIRCRAFTעם יכולות בלתי רגילות למצבי טיסה שונים. קל לשליטה וניתן לייצב אותו גם בפני רוח חזקה. יש לו פונקצית יד המאפשרת להטיס אותו עלה יד שלך. בעל 3 מהירויות.

רחפן     CI 6FX – בעל בקר מרחוק. יכול לטוס בין 5-8 דקות. בעל ידית מצערת טובה ויציבה לריחוף. מתאים לחובבים מתחילים.

מסוק על שלט TREXמסוק על שלט ניטרו מחברת הליין. דגם מקצועי הדורש ידע מוקדם בהטסת מסוקים.

בחנות שלנו 4 דגמים נוספים של מסוקים בעלי איכויות וצבעים שונים.

אתם מזומנים להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם.

תעופה- מסקרן מאז ומעולם!

מאז ומעולם חלם האדם לעוף….האחים רייט בנו את המטוס הראשון שלהם על סמך צעצוע שניתן להם, וההמשך ידוע. תעופה, אווירונאוטיקה וטייס הם מקצועות חלומיים עבור רבים שעבורם טיסה באוויר היא חוויה עצומה. יש כאלה שהולכים לטייס ויש כאלה שמוציאים בשבת את הרחפן או המסוק והולכים לכבוש את האוויר עם צעצועים מקצועיים על שלט. כייף גדול והנאה לכל המשפחה.

 

Exit mobile version