Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

משרד עורכי דין מתמחה בדין צבאי

כבני נוער בני 18 המתגייסים לצבא, לפעמים נדמה לנו כי אין לנו זכויות. לפעמים מהרגע שאנחנו נכנסים בדלת הצבאית זה נראה כי אנחנו מחוייבים לעשות מה שמצווים עלינו וזהו. לעשות ולקבל את זה. בואו לא נשכח כי כשילדנו מתגייסים הם בסך הכל בני 18, כאשר התהליך מתחיל עוד לפני כן בגיל 16 וחצי עם הזימון לצו ראשון ולכן פעמים רבות אין אנו יודעים מה מגיע לנו ומה לא

הדבר לא נכון כלל וכלל כאשר למעשה בתור חיילים וחיילות בצבא הגנה לישראל יש לנו זכויות והרבה מהן וכדאי שנכיר אותן. יש המון מצבים ומקרים בצה״ל בהם אותן זכויות מופרות ואז אנו יכולים לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בדין צבאי.

לפי עורכי דין קרדונר, יש המון מצבים בהם כדאי לנו להיעזר במשרד עורכי דין המתמחה בדין הצבאי בין אם הפרו את הזכויות הרפואיות שלנו, בין אם השפילו אותנו בפומבי, בין אם לא מתייחסים לבקשה שהגשנו ועוד… גם במקרים בהם אנו חשודים בביצוע עבירה במסגרת הצבא כדאי לשקול להיעזר בשירות של עורך דין צבאי מקצועי.

חשוב לעשות הפרדה בין עבירות שמתבצעות במסגרת צבא הגנה לישראל כאלה שאינן פליליות לבין עבירות פליליות. עבירות שקשורות למהות של צה״ל, גם אם מעודדות העלאה למשפט צבאי לרוב אינן יובילו לרישום פלילי, אבל זה לא משהו חד משמעי.

באילו מצבים כדאי להיעזר במשרד עורכי דין המתמחה בדין צבאי?

משמעת צבאית מחמירה. צילום באדיבות pexels.com

חשוב לזכור כי במקרים רבים עבירה הנעשית במסגרת צבאית משפיעה גם על החיים שלנו בעתיד- באזרחות ולכן אין להקל בכך ראש ויש לבחור כמה שיותר מהר עורך דין צבאי מקצועי שיוכל להקל ולסייע בתהליך מול בית הדין הצבאי. יחד עם זאת, כאמור, לא כל עבירה במסגרת הצבא יכולה לגרור רישום פלילי אבל גם במקרים שלא, יכול מאוד להיות שעורך דין צבאי יכול לעזור לנו.

עדיף לא להטיל ספק ובכל מקרה שבו בננו או בתנו הסתבכו עם המערכת הצבאית, להתייעץ עם משרד המתמחה בייצוג חיילים. משרד שכזה התנסה במגוון של מקרים, מכיר את המערכת הצבאית על בוריה ויידע כיצד להתנהל מהרגע שהמקרה החל ועד סיום התהליך. מומלץ לפנות למשרד עורכי דין צבאיים מנוסה ומקצועי עם המלצות, רמת זמינות גבוהה וניסיון בתחום הספיציפי בו החייל או החיילת מואשמים או רוצים להתנהל אל מול הצבא.

Exit mobile version