Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מתכננים נסיעה לחו"ל? תכירו כל הסיכונים לפני רכישת ביטוח נסיעות

ההתרגשות לפני הטיסה לחו"ל היא כל כך גדולה שלפעמים אנחנו קצת שוכחים את הסיכונים הכרוכים בכל יציאה שלנו מגבולות ישראל. לא משנה לאן טסים, לכל מקום ולכל מדינה יש את הסיכונים שלה ואם נדע להתכונן אליהם בהתאם ואם נעשה ביטוח נסיעה לחו"ל נוכל גם להבין יותר לעומק לקראת מה אנחנו הולכים וממה אנחנו צריכים להיזהר וגם כמובן להבטיח את עצמנו במקרה של פגיעה או פציעה.

ביטוח נסיעה לחו"ל של הפניקס לא מבטיח אתכם רק מבחינה בריאותית אלא גם מבחינת הציוד והכבודה שאתם לוקחים אתכם וגם במקרה של אובדן המזוודה או דברי ערך שלקחתם איתכם תוכלו לקבל פיצוי והכל כמובן בהתאם לתנאי הפוליסה.

הסיכונים בטיסה לחו"ל כאמור נמצאים וקיימים, מדובר במקרים שעלולים לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו ואין מישהו שיכול להיות בטוח שלו זה לא יקרה. פציעות בעת פעילות אתגרית, פציעה כתוצאה מהחלקה או נפילה, איבוד הכבודה בשדה התעופה, גניבה של ציוד יקר ערך, הטסה רפואית בעקבות שבר או פציעה קשה, מחלה שמתפרצת בחו"ל ולצערנו גם מוות בחו"ל והעברת הגופה לארץ אלו רק חלק מהסיכונים העומדים בפנינו כאשר אנחנו טסים לחו"ל. ביטוח נסיעה לחו"ל יכול להעניק לכם ביטחון ושקט נפשי שגם אם אחד מהמקרים האלו יקרו אצלכם לפחות תוכלו להיות בטוחים שיש מי שיעמוד לצדכם ברגע האמת.

סערה. צילום: עמיעד טאוב

"לי זה לא יקרה" – אל תיקחו סיכונים מיותרים

ביטוח נסיעות לחו"ל עולה כשני דולרים ליום, כלומר סכום זעום ביחס לשקט הנפשי שהוא מייצר עבורנו. יש כאלה שאומרים לעצמם שהם לא צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל כי להם זה לא יכול לקרות ומה שקרה לחבר שלהם או לחברה שלהם לא יכול לקרות להם והם מעדיפים לשמור את הכסף הזה לדברים חשובים יותר. גם אם אתם טסים משפחה שלמה לעשרה ימים לחופשה עדיין מדובר בסכום נמוך מאוד ביחס להגנה שאתם מקבלים ואם חס וחלילה אכן יקרה משהו ולא יהיה לכם ביטוח אתם מאוד תצטערו על הסכום המטורף שתצטרכו לשלם בידיעה שבעזרת כמה עשרות שקלים הייתם יכולים לחמוק ממנו. אז נכון שלא כל פעם שתעשו ביטוח לחו"ל גם תצטרכו להשתמש בו, אפשר להגיד אפילו שברוב הפעמים לא תצטרכו אותו בכלל אבל מספיק שאם פעם אחת נפצעתם או נפגעתם בצורה חמורה זה בהחלט שווה את כל הכסף ששילמתם על הביטוח. חשוב לזכור שכאשר אתם שוהים בחו"ל אין לכם את הרופא שלכם או בית החולים שאתם מכירים, מדובר במדינה אחרת, אולי אפילו יבשת אחרת ולכן עליכם להיות מוכנים לכל תרחיש. ביטוח נסיעות לחו"ל זו הדרך הקלה ביותר שלכם להבטיח את עצמכם בכל מצב ובכל מקרה שעלול לקרות לכם כאשר אתם נמצאים שם מעבר לים.

Exit mobile version