Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ניתוח אף לפני יציאה לשידוכים

רבים אשר עומדים לצאת לשידוכים מתחילים להיות לחוצים ולשים לב בצורה מדוקדקת יותר למראה החיצוני שלהם. רבים מהם מגלים כי צורת האף שלהם, שעד כה אמנם הפריעה להם, אך לא באופן מהותי, הופכת להיות הרבה יותר בעייתית ופוגעת בביטחון העצמי שלהם בעת היציאה לשידוך חדש. לכן, רבים מהציבור הדתי, גם נשים וגם גברים, בוחרים לעבור ניתוח אף לפני התחלת היציאות לפגישות שידוכים, ניתוח אשר יחזק את הביטחון העצמי שלהם בצורה משמעותית מאוד ויסייע להם ליצור רושם ראשוני טוב כבר מההתחלה.

להיערך זמן רב מראש

אם אתם כבר יודעים שבעוד חצי שעה – שנה תתחילו לצאת לשידוכים, ואתם מעוניינים לעשות ניתוח אף לפני כן, כדאי שתעשו זאת כבר עכשיו. רבים חושבים כי לאחר ניתוח האף יתאוששו כמה שבועות ויוכלו כבר לצאת לפגישות, אך בפועל זה לא כל כך פשוט. לעיתים הנפיחות מהניתוח נשארת במקום אפילו חודש – חודשיים ורק לאחר זמן מה מתחילים לראות את התוצאות של הניתוח. לכן כדאי לעשות אותו כמה שיותר מוקדם כך שכשתרצו לצאת לפגישות השידוכים תוכלו לעשות זאת מיד וללא כל שהיות.

לבחור היטב את הרופא המטפל

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של רופאים מומחים אשר מבצעים ניתוח אף, אך לא אצל כל אחד מהם כדאי לכם לבצע את הניתוח המתוכנן. זכרו כי מדובר בהליך רפואי לכל דבר, ומדובר בניתוח בהרדמה, על כל הסיכונים הכרוכים בכך. לכן, חשוב מאוד לבדוק היטב את הרופא בו אתם עומדים לבחור ואת המרפאה בה יבוצע הניתוח, בכדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שהניתוח יבוצע בצורה המקצועית ביותר ובידיים הטובות ביותר. כמובן, זכרו כי בסופו של דבר הכל בידי שמים, אך עליכם לעשות את כל מה שניתן מהצד שלכם בכדי לשמור על הנפש שלכם, ולא ללכת לרופא שאינו מקצועי מספיק ולסמוך על הנס.

כמה זה עולה?

שוק הניתוחים הפלסטיים הוא שוק פרטי ולכן ניתן למצוא מגוון רחב של מחירים עבור ניתוח אף. ההבדל יכול להגיע בשל הרופא עצמו והמוניטין שלו, בשל סוג המרפאה בה יבוצע הניתוח ועוד גורמים רבים מאוד. לכן, לפני שאתם בוחרים היכן לבצע את הניתוח בצעו השוואת מחירים בין כמה רופאים מקצועיים שונים ובחרו במרפאה אשר מציעה לכם מחיר משתלם בהתאם ליכולת שלכם. בנוסף, בדקו עם קופת החולים בה אתם חברים האם יש לכם אפשרות לקבל סבסוד בעלות הניתוח

Exit mobile version