Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

סגנון הבית מרגישים כבר בכניסה: מדריך מעצבים לבחירת דלתות

אומרים שהרושם הראשוני הוא החשוב ביותר לגבי אנשים. אם תבדקו ותחקרו את המשפט הנ"ל לעומק תיווכחו בעצמכם שהוא נכון גם לגבי רהיטים, חפצים וכן- גם דלתות כניסה. נסו לדמיין אתכם מגיעים לביקור בדירה או בבית החדש של החברים הקרובים והמבט הראשון שלכם עם ביתם החדש הוא הדלת, עד שהם פותחים לכם ומכניסים אתכם לביתם אתם בעיקר מתרכזים באיכות ובעיצוב של הדלת וכאן מתחילה להתגבש אצלכם הדעה על הבית. אם אתם רוצים שהאורחים, החברים או בני המשפחה שמגיעים לבקר אתכם יתפעלו כבר מהרגע הראשון אתם חייבים דלתות מעוצבות גם בכניסה לבית וגם בתוך הבית.

מתי לבחור את הדלתות?
אם רכשתם דירה חדשה מהקבלן, טרם הכניסה לבית זו הזדמנות מצוינת לבחור את הדלתות שכן אתם גם יכולים לקבל את ההחזר על הדלת הקיימת וגם ליהנות ממחירים אטרקטיביים שיציע לכם הספק שעובד עם הקבלן. אם תחכו קצת ותחליטו להחליף את הדלת רק לאחר מספר חודשים תאלצו גם לשלם מחיר גבוה יותר וגם לוותר על ההנחה שתקבלו בעקבות ההחזר על הדלת. אז נכון שלפעמים אנחנו קודם כל רוצים לראות את הבית ורק אז להחליט על הדברים האחרים שיכולים לשפר את עיצובו אבל קחו בחשבון שאם תעשו כך תאלצו לוותר על לא מעט מזומנים.

דלתות גבוהות, דלתות רחבות, דלתות בשלל חומרים- כל האפשרויות העומדות בפניכם
אם בעבר היינו צריכים לבחור מבין סוג אחד, מקסימום שני סוגים של דלתות הרי שהיום המצב השתנה לחלוטין והאופציות עומדות בפנינו גדולות ורחבות. בזמן שיש כאלו שיבחרו בדלת הסטנדרטית והפשוטה יהיו אחרים שלא יהיו מוכנים להתפשר על פחות מדלת יוקרתית ומפוארת ובזמן שיש כאלו שיבחרו בגודל שמספק הקבלן יהיו אחרים שיחשבו איך לצאת מהקופסא וילכו על דלת גבוהה במיוחד או רחבה במיוחד. לדלת יש השפעה עצומה על העיצוב של הבית אבל חשוב מאוד גם לבחור חומרים חזקים ועמידים כדי למנוע כניסת אורחים לא קרואים לביתכם וגם כדי למנוע חדירת מים או חרקים.

צילום: באדיבות pixaby

לבחור חברה אמינה ובעלת ניסיון
כמו שבדקתם וחקרתם טרם רכישת הבית וכמו שאתם בודקים וחוקרים לפני שאתם רוכשים מוצרים יקרי ערך שאמורים לשמש אתכם לאורך זמן גם כאשר אתם בוחרים דלתות עליכם לקבל החלטה נבונה ושקולה. הדרך לעשות זאת היא לבחור בחברה אמינה, מנוסה ומוכרת ולא לנסות לחפש לחסוך כמה שקלים על חשבון האיכות הגבוהה. דלתות של רב בריח זו הבחירה של רוב המשפחות בישראל, יותר ויותר אנשים מחליטים לא להתפשר ולא להיכנס להרפתקאות מיותרות והולכים על המוכר והבטוח. דלתות לבית, הן דלתות לכניסה והן דלתות פנימיות זו הדרך שלכם להיות בטוחים שאתם הולכים לישון או יוצאים לעבודה וכמובן הדרך שלכם לעצב את ביתכם כמו שתמיד חלמתם.

 

 

Exit mobile version