Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

סודות הצלחת קידום אתרים ברוסית

השימוש באינטרנט גדל במהירות, בעיקר בקרב דוברי רוסית שאינם דוברי עברית. חשוב לזכור שנכון לשנת 2014, בארץ היו כחמש מאות אלף דוברי רוסית, וסביר להניח שעד היום המספר הזה גדל ועתיד לגדול יותר, וכמעט בטוח להניח כי צרכנים רוסים אינם ששים לרכוש מוצרים או שירותים באופן מקוון, אם הם אינם מסוגלים לקרוא עליהם בשפת האם שלהם.

מה שבאמת מפתיע זה שמשווקים מקוונים אינם מנצלים את המגמה הזאת

נכון, יש תחרות גדולה למילות המפתח הפופולריות ביותר בעברית, אבל לא תמיד זה המקרה ברוסית. קידום אתרים  בגוגל בשפה הרוסית הוא שיטה פשוטה אבל מעולה להגדיל את הקהל שלכם באופן מסיבי, ומכיוון שיש פחות תחרות, נדרש פחות מאמץ להגיע למיקומים טובים בגוגל.

בהתחלה הפרויקט הזה עשוי להיראות מורכב, ויכול להיות שייקח קצת זמן להפוך את האתר שלכם לאתר ברוסית, אבל כמו בכל שיטת שיווק אחרת, הידע של המקצוענים משנה את התמונה לחלוטין.

מחקר מילות מפתח מקצועי הוא הצעד הראשון לזיהוי שווקים פוטנציאליים והבנת רמות התחרות

אחת הטעויות הנפוצות היא להניח שתרגומים ישירים של מילות מפתח עובדים באותה מידה ברוסית כמו בעברית. זה לא תמיד המקרה.

לדוגמא, התרגום הרוסי הרגיל של "ביטוח רכב" הוא "רכב ביטוח", ואם זה התחום שלכם, כנראה שלא תגיעו לתוצאות חיפוש טובות בגוגל, אם תתרגמו את האתר שלכם מעברית לרוסית בלי לחקור היטב את המשמעויות והדקויות של השפה.

קידום אתרים ברוסית – איך עושים את זה נכון?

מתחילים בתרגום מילות המפתח שלכם ויושבים ביחד לסיעור מוחות למונחים דומים

מומחי קידום אתרים בגוגל, שהם דוברי רוסית כשפת אם, יודעים איך להשתמש נכון במילות המפתח הרלוונטיות לאתר שלכם, כולל המונחים הטכניים, וכולל הקפדה על המשמעויות הדקות של הניבים.

ביחד תחשבו על מילות המפתח הרלוונטיות לתוכן האתר, שאפשר לתרגם אותן למכירות, ועל הכלים המתאימים, כמו גוגל אדוורדס או כלי קידום אתר ביאנדקס, שמאפשרים הגדרת שפה ומיקום ספציפיים, כמו גם בדיקת הפופולריות ורמת התחרות על מילות המפתח.

מה זה קידום אתר ביאנדקס?

אם אתם שוקלים למקד את האתר שלכם לקהל הרוסי, חשוב להקפיד על קידום אתר ביאנדקס, שיעזור במחקר הרוסי. על ידי הצטרפות לרשת תשלום לפי לחיצה, אתם יכולים לנצל מספר כלים יעילים לקידום אתרים.

בשורה התחתונה, כדאי שיהיו לצידכם אנשי מקצוע מומחים בקידום

מומלץ לשלם על קמפיין ממומן, ולעקוב אחר התוצאות במשך יום או יומיים. מומחי קידום אתרים משתמשים בשיעור ההמרות על מנת לנחש את הערך של כל קליק, מה שעוזר לכם לחסל מילות מפתח שאינן תחרותיות מספיק, וסביר להניח שלא יובילו ליותר עסקאות.

Exit mobile version