Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

סניף ה'סושיה' בוולפסון יבצע משלוחים לכל תושבי חולון, בת ים, תל כביר ויפו

ה'סושיה' בוולפסון הוא הסניף הכשר הראשון של הרשת המשרת את תושבי העיר חולון, בת ים, תל כביר ועוד וכן את המבקרים / המאושפזים והעובדים של בית חולים 'וולפסון'.

הסניף ממוקם בתוך קניון וולפסון (בכניסה הראשית לבית החולים)  ומעוצב כסניף מוקטן של הרשת, בצורת בר. באי הסניף נהנים מישיבה מסביב לבר ולמעשה צופים בכל תהליך הכנת הסושי (הנעשה טרי במקום, עם קבלת ההזמנה) עד להכנת הצלחת. ניתן גם לקחת ולשבת בשולחנות שמציע המתחם של הקניון.

הסניף מציע את התפריט המוכר של הרשת, אך בגירסה כשרה. בין היתר מציע התפריט: מנות ראשונות, מרקים, מוקפצים, סלטים, דים סאם וכמובן תפריט סושי עשיר עם מבחר קומבינציות והכל כשר! (רבנות חולון)

הסניף הכשר של הסושיה בוולפסון צילום יחצ

כסניף הממוקם בקניון בית חולים וולפסון אשר לו מחלקת יולדות גדולה , ייהנו היולדות או המבקרים שלהן מהטבות ייחודיות (כי אנחנו יודעים כמה חלמת על סושי כל ההיריון) – לכן, שווה להתעדכן בסניף על המבצע ליולדת או לרכוש שובר מתנה ליולדת ולהפתיע אותה! כמו כן, מציע הסניף מבצעים רבים לסטודנטים השוהים בתוך מתחם וולפסון במסגרת הלימודים.

לדברי יניב אזולאי, זכיין סניף הסושיה הכשר 'וולפסון' ומנהל רשת ה'סושיה':"אני שמח על הכניסה שלי כזכיין לסניף וולפסון. ידוע כי טרנד הבריאות נכנס היום לבתי חולים וסושי עונה מאוד על הגדרה זו. בנוסף, עם הכניסה לסניף וולפסון יש לנו אפשרות לתת מענה ללקוחות אשר הכשרות חשובה להם ולהעניק להם את הטעם והאיכות של מנות הרשת והסושי – בגירסה כשרה – גם במשלוחים".

 

הסושיה, סניף  קניון וולפסון (רחוב הלוחמים 62) –  כשר – רבנות חולון

פתוח בימים א' – ה': 10:00 – 22:30

יום ו': 10:00  – כניסת שבת

שבת: שעה אחרי צאת שבת ועד 22:30

טלפון למשלוחים: 03-5238583

Exit mobile version