Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

סניף חדש של סטודיו סי נחנך ביבנה

סניף חדש של סטודיו C נחנך ביבנה במעמד:פיני כהן, יו"ר רשת סטודיו C, ראש עיריית יבנה, מר צבי גוב-ארי ומכובדים נוספים.

אירוע חנוכת סניף יבנה היה במעמד: מר פיני כהן, יו"ר רשת סטודיו C, ומר שמשון הראל – בעלים משותפים של חברת אמריקה ישראל להשקעות, רו"ח סמדר אשכנזי רייויט-מנכ"ל סטודיו C ובכירי הרשת וחברת הנדל"ן קרסו. האירוע היה חגיגי ומשפחתי במיוחד ולצלילי נבל קסומים של נגנית הנבל מריה גולברג, תושבת פתח תקווה .

פיני כהן בחנוכת הסניף החדש של סטודיו סי ביבנה.צילום שרון מלכי

כבוד ראש העיר יבנה, מר צבי גוב-ארי הגיע לברך על פתיחת הסניף, ואמר שהוא משוכנע שהסניף יזכה להצלחה, וישרת נאמנה את כל הלקוחות, תושבות העיר.

עוד נכחו באירוע מטעם העירייה: מר חזות משה-סגן ראש העיר, חברי מועצת העיר רועי גבאי ועו"ד מאיר דהאן, מנהלת המתנ"ס הגב' סמדר נבון, יו"ר ועד שכונת נאות רבין הירוקה, ודובר העירייה מר אריאל הלר.

מר פיני כהן, יו"ר רשת סטודיו C ויו"ר אמריקה ישראל קבע את המזוזה, ברך על הסניף החדש, ווידא שצוות הסניף ימנף את כל הכלים שעומדים לרשותו להצלחת הסניף.

רו"ח סמדר אשכנזי ריוויט, מנכ"ל הרשת נתנה סקירה מקיפה על הצמיחה של הרשת, המונה כיום 36 סניפים עם 25,000 לקוחות.

את הסרט גזרו פיני כהן-יו"ר סטודיו C ויו"ר אמריקה ישראל, רו"ח סמדר אשכנזי ריוויט- מנכ"ל סטודיו C, ורד ברון-מנהלת סניף יבנה, דן פרנס-מנכ"ל חברת הנדל"ן קרסו ושמשון הראל-מנכ"ל אמריקה ישראל.את האירוע הנחתה – עוה"ד נילי טבצ'ניק, דוברת סטודיו C.

פיני כהן שמשון הראל ורו"ח סמדר אשכנזי רייויט בחנוכת סניף של סטודיו סי ביבנה.צילום שרון מלכי

תקציר אודות הסניף החדש ביבנה הירוקה במתחם קרסו:
הסניף נבנה בשטח של 370 מ"ר ברוטו, והוא כולל: 2 אולמות, חדר הלבשה, חדר דיאטנית, חדר מנהלת ומתחם קבלה. שכ"ד חודשי הוא 100 ₪ למ"ר, כולל דמי ניהול לתקופה של 10 שנים. הסניף ייפתח בשכונת יבנה הירוקה במרכז החדש של קרסו וקרוב לכביש 4. הסניף ישרת את תושבי העיר והסביבה, וביניהם יישובי עשרת, גדרה, רחובות ההולנדית, כפר הנגיד ובית חנן.

Exit mobile version