Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

עוד לא אבדה תקוותנו

יש אומנים מעולים, הם איתנו כבר שנים, ורובנו לא מכירים אותם… וחבל! בשיטוט יוטיוב התגלה ליפעת עייאש עולם מוזיקלי מופלא שופע אומנים איכותיים. 

כמישהי שאוהבת לטייל ביוטוב" ולדוג אומנים, מצאתי את עצמי מגלה עולם מופלא של אומנים שהיו שם כבר כמה שנים מבלי שבכלל הכרתי אותם. הבעיה שלי היא שהבנתי שנולדתי וגדלתי כנראה בשכונה הלא נכונה. כי מי שנולד בתל אביב כבר ממזמן מכיר אותם.

"Voca Tikva" הדבר המדהים הבא, שכבר כמה שנים טובות צומח "מתקוותנו" וכובש רבבות תל אביבים.

עשיתי קצת מחקר והגעתי למסקנה שהמשהו הטוב הזה קורה בשכונת התקווה. שכונה שהפכה לפס הייצור של אוסף מבורך של צעירים ברוכי כשרון ששרים בצורה מופלאה שירים שהפכו ממזמן להמנון של כולנו.

ולא משנה בני כמה אתם , מאיזה עיר, דור או מין. את השירים שלהם אתם תאהבו ותכירו מיד, שירים שבעצם מהווים פס הקול הציוני של כל תושב בישראל, כאלה שנכנסו ממזמן לפלייליסט של כולנו.

אפשר לשמוע הכל מהכל מעופרה חזה דרך זוהר ארגוב, וכן – מוזיקה קלאסית ועד לקאברים נוספים לשירים עכשויים כמו "זהב" והכל בסגנון אקפלה מופלא מהפנט ומרגש.

אם יש לכם קצת זמן וחוש קצב זו בהחלט האופציה הטובה ביותר להשקעה לטווח הארוך (ואם אין אז ברור שתמצאו!).
מדובר פה גם בהרבה עבודה של הזמרים הכשרוניים האלה, חבורה ברוכת כשרונות בגילאים מפתיעים, שנבחרו בקפידה (פרט לכישרון השירה מתברר שאחד התנאים הנוקשים שהיו להם כדי להתקבל הוא השייכות שלהם כתושבים שגדלו בשכונה)
לצערי, טרם הזדמן לי לראות אותם בלייב, ובכל זאת תנסו אתם כבר עכשיו , קחו רכבת/רכב/אופניים ותראו אותם. ניתן למצוא אותם ביוטוב ובהופעות רחוב, שווה לעקוב.

Exit mobile version