Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פינוי מחסנים ומקלטים

מקלט ומחסן הם אינם אותו הדבר, לכל אחד ישנה מטרה ושימוש אחר. אבל לא במקרה אנו מזכירים אותם באותה הנשימה. מקלט נועד לספק מחסה בשעת חירום והוא אמור להיות פנוי מחפצים על מנת לאפשר שימוש בו בשעת מלחמה. מחסן נועד לצורך אחסון סחורות וחפצים שאינם נמצאים בשימוש תכוף. אז למה אנו מזכירים אותם באותה הנשימה?

מסתבר שבמקומות רבים המקלט הפך למחסן, מצב מסוכן ובלתי נסבל. בפועל זה קורה הרבה, גם בבתים פרטיים וגם בבניינים משותפים. המקלט הוא אחד מהשטחים המשותפים לכל דיירי הבניין. וישנם דיירים רבים שמפרשים זאת כזכות לאחסן בו את החפצים הפרטיים שלהם. למשל שכן רכש איזה פריט ריהוט חדש ופשוט שם את הישן במקלט. לפעמים יש במקלט חפצים שאין להם אבא. אולי מישהו גר פעם בבניין והשאיר אחריו חפצים ואולי דייר אחר חושב שזה פתרון נוח לכל מה שהוא לא צריך. וכך השנים עוברות ולחפצים מצטרפים חברים חדשים, עד אשר המקלט הופך להיות מקום בלתי שמיש.

בסופו של דבר ועד הבניין נאלץ לנקוט בפעולה. לא ניתן להפקיר את ביטחון הדיירים וחייבים להשיב את הסדר לבניין. אבל מי יטפל בבעיה? האם ראש ועד הבית יפנה את החפצים ברכבו הפרטי? כנראה שלא…

במקרים שכאלו מומלץ לפנות לשירות פינוי מחסנים ומקלטים. בשוק ישנן חברות אשר יכולות להגיע עם צוות סבלים ורכבי פינוי ולפנות את כל החפצים.

 צילום: pixabay

במקלטים עלולים להימצא חפצים שונים. רהיטים ישנם הם דבר שכיח. כמו גם מכשירי חשמל ביתיים, ציוד ספורט, בגדים ישנם, כלי בית, פסולת בניין משיפוצים קטנים שנערכו בדירות ועוד. חברה לפינוי מחסנים ומקלטים מבצעת תהליך מיון של החפצים. לא בהכרח הכל אשפה, יש דברים שניתן לשלוח למחזור ואולי גם דברים שניתן למצוא להם שימוש ולתרום. אתם מקבלים שטח מפונה ונקי.

גם כאשר מדובר במחסנים, אמנם הם אכן נועדו לאחסון של חפצים בשונה ממקלט. אך גם אותם לפעמים צריך לפנות. מחסן פרטי הוא מקום שבו מאחסנים חפצים שאנו זקוקים להם, אך איננו עושים בהם שימוש יום יומי. אך באופן טבעי במהלך השנים המחסן יכול להיות עמוס מידי. יתכן שהצטברו בו חפצים רבים מידי, ולרובם כבר מזמן אין צורך. מרוב חפצים אפילו אינכם יודעים מה יש ומה אין, ואינכם יכולים למצוא את מה שצריך. זהו הזמן לעשות סדר במחסן ולהעיף את כל הדברים הישנים והמיותרים באמצעות חברת פינוי מחסנים ומקלטים.

Exit mobile version