Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פסטיבל משחקים של פעם בפארק הנופש חמת גדר

חול המועד סוכות 2015 בפארק הנופש חמת גדר: פסטיבל "משחקים של פעם" – מתחמי משחקי חברה מהעבר, סיור "עבר-הווה" באתר ומגוון פעילויות סביב מים, בעלי חיים ולינה בפארק האוהלים. באתר סוכה עם ארבעת המינים ובית כנסת.

צילום: עמיעד טאוב

פארק הנופש חמת גדר עושה כבוד להיסטוריה בפסטיבל "משחקים של פעם" בסוכות 2015 עם מתחמי משחקים שכולנו אהבנו כשהיינו ילדים לצד סיורים מודרכים באתר במהלכם הקהל יצפה בין השאר באתר מרחצאות שהוקם לפני כאלפיים שנה. באתר סוכה עם ארבעת המינים ובית כנסת.

המבקרים מוזמנים להשתתף במשחקי ילדות במגוון מתחמים (בהם ההורים ילמדו את ילדיהם את משחקי הילדות שלהם), לדוגמא מתחם משחקי קבוצה (קלאס, 5 אבנים ועוד), מתחם משחקי רצפה ענקיים (דמקה, איקס-עיגול ועוד) ומתחם קלפים.

סיור "עבר-הווה" יכלול צפייה באתר המרחצאות שהוקם לפני 2000 שנה, בבית הכנסת העתיק (מהמאה החמישית) באמפיתיאטרון רומי (מהמאה השלישית), במלון בו התאכסן אלי כהן המרגל הישראלי כששהה בסוריה, בפארק דייג בו ניתן לשוט בסירות פדלים וקייקים, במופעי תוכים, במופעי האכלת תנינים, במיני פארק מים (בריכת ספלאש קרה עם מגלשה ובסמוך אליה רחבת דיסקו עם מזרקות ג'טים), במיני ספארי, הכולל הדרכה על פעילויות בעלי החיים ובפינת הליטוף. הסיור יציג את ההיסטוריה העשירה של המקום החל מהמאה השניה לספירה ועד היום.

לקראת סיום עונת הקמפינג הציבור מוזמן לחוות את כפר האוהלים של פארק הנופש חמת גדר עם מתחם הכולל מגוון אוהלים שחלקם ממוזגים, מאובטח, הכולל פינות מוצלות לקמפינג, מקלחות, שירותים ומים זורמים. ניתן לשלב עם "טיולי כוכב" בצפון-מגוון אפשרויות לינה למשפחות בכ-100 אוהלים במגוון רמות.  אוהל חינםבתשלום כניסה משפחתית בת 4 נפשות ליומיים הכולל את הפעילויות בפארק (בהזמנה מראש).

בנוסף, מלון ספא וילג' פותח בחגים את שעריו למשפחות עם ילדים (עד שניים בחדר). זהו המלון היחיד בישראל בו מי הג'קוזי הזורמים בסוויטה הפרטית הם מי מרחצאות תרמו מינרליים.

מחיר לכרטיס: ילד עד גובה מטר נכנס חינם. 100 ₪ לאדם. כל הפעילויות כלולות במחיר הכניסה. 29.9-1.10: 8:30-22:00 יום שישי (2.10) וערב שמחת תורה (4.10) – 8:30-17:00. לפרטים והזמנות: 6393*,  04-6659999. http://hamat-gader.com/. https://he-il.facebook.com/hamatgaderil.

כידוע, פארק הנופש חמת גדר משתרע על פני 150 דונם, צופה אל נופי הכינרת, ומציע אטרקציות לכל המשפחה. בחמת גדר מעל 200 תנינים ממינים שונים מרחבי העולם. בנוסף מתחם ה"מיני ספארי" בו גדלות חיות רבות בסביבתן הטבעית. פינת ליטוף עם מגוון חיות ולצידן מופע תוכים וחממה טרופית עם עשרות ציפורים נדירות. סירות פדלים, באגם הדייג ניתן לדוג דגים ולהכינם בשטח ו/או ליהנות מ-4 המסעדות הנמצאות בפארק. במתחם ממוקם גם אתר עתיקות. אתר הרחצה והמעיינות התרמו-מינראליים של חמת גדר בעלי סגולות רפואיות רבות. מתחם המעיינות כולל בריכות רחבות, מפלי מים וכסאות ג'קוזי ייחודיים. לצד הבריכות ממוקם הספא הכולל חדרי טיפולים מפנקים וצוות רחב של מטפלים מקצועיים המעניק מגוון טיפולים ייחודיים. מלון ספא וילג' הסמוך כולל 29 סוויטות כפריות בסגנון אירופאי, הטובלות בירק.

Exit mobile version