Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פעילות קיץ עם הילדים – מה אפשר לעשות?

צילום באדיבות pexels

פעילות קיץ עם הילדים  – מה אפשר לעשות?

הקיץ כבר פה, והורים רבים כבר רוצים לתכנן את ימי הקיץ והחופש הגדול בפעילויות עם ילדיהם וזאת על מנת שאלה לא ישתעממו בבית. אז מהן פעילויות הקיץ המומלצות והכיפיות לילדים? כמה המלצות בהמשך.

הצעות לבילוי משותף עם הילדים

טיולים בשבילי ארץ ישראל – כדי לצאת לבלות עם הילדים אפשר בקיץ לצאת אל הטבע. כבר שנים שבארץ ישראל ישנם מגוון שבילים מסודרים, נחלים, מעיינות, ושאר מסלולים שכיף לבצע עם כל המשפחה. הטיולים יכולים להיות טיולים של כמה שעות או טיולי קמפינג הכוללים לינה בחניון לילה. דרך הנחיות של החברה להגנת הטבע, הסברים מרתקים, ושלל פעילויות המתאימות לכל המשפחה – ניתן להכיר את ארץ ישראל לאורכה ולרוחבה, ללמוד היסטוריה, להבין את אהבת הארץ, לחוות חוויות מרתקות ולהתגבש יחד כמשפחה.

אטרקציות גם אטרקציות משפחתיות בארץ לא חסר. כיום ישנן מגוון אטרקציות שניתן לבצע יחד עם הילדים החל משייט קיאקים, חדרי בריחה, הליכה לספארי, לגן החיות, להצגות ומוזיאונים. עוד ניתן ללכת לפארק מים, לסופרלאנד, ובכל יום לצאת יחד לאטרקציה אחרת. כדי להוזיל עלויות, חשוב לחפש קופונים ומבצעים דרך כרטיסי האשראי או דרך הטבות שונות שניתנות מידי פעם באתרים שמאפשרים הנחה.

חופשה משפחתית – יציאה לחופשה משפחתית בחו"ל יכולה לשדרג לכם את הקיץ פלאים! אם תחליטו לצאת יחד כל המשפחה לטיול בחו"ל, תוכלו ליהנות כולם גם מחופשה קסומה, וגם מהזדמנות לצאת לברייק קטן מחיי השגרה. בכך תוכלו להעביר לפחות חצי מהחופש הגדול עם הילדים בפעילויות כיפיות בחו"ל. כיום ישנם מגוון יעדים למשפחות שהבולטים בהם: טיול משפחה בתאילנד שהפך פופולארי מאד בשנים האחרונות.

טיול משפחות בתיאלנד כולל מגוון אטרקציות למשפחה. עוד תוכלו לצאת לאירופה, ליער השחור לטיול שכולו כיף, לחופים של יוון ועוד.

וכיצד יכולים הילדים להעביר את חודשי הקיץ לבד?

אם הילדים שלכם עצמאיים, ואתם רוצים שהם יעבירו את חודשי הקיץ לבד, ישנן כמה המלצות טובות לבילויים אטרקטיביים לילדים בחופש הגדול:

יציאה לסאמר סקול – אחת האופציות הכיפיות לילדים בחופש היא יציאה לסאמר סקול. סאמר סקול הוא קורס אנגלית שמתקיים בדרך כלל בארצות הברית או בלונדון, והוא קורס שאורך שבועיים בממוצע. בסאמר סקול הילדים נוסעים עם קבוצה מגובשת של ילדים בגילם לחו"ל, ובזמן החופשה משפרים את האנגלית שלהם אך בד בבד נהנים מבילויים בחו"ל – הם יוצאים למוזאונים, להצגות, לטיולים ברחבי המדינה, לקולנוע, למסעדות, והם מבלים בצורה מדהימה תחת השגחה של מורים ומלווים.

הרשמה לקייטנה – רשמו את ילדכם לקייטנת קיץ איכותיים. כיום ישנן מגוון קייטנות שביניהם 'ימיה' והיא קייטנת מים, עוד תוכלו לרשום אותם לקייטניה מוזיקאלית או ספורטיבית וקייטניה בכל תחום שהם אוהבים ורוצים.

בילוי עם חברים – לעיתים הילדים שלכם פשוט אוהבים לתכנן לבד את הלוחות זמנים שלהם. וזה הזמן לשחרר. תנו לילדים שלכם לתכנן את סדר יומם, להחליט כיצד הם מבלים עם החברים שלהם, ולהבין לבד איך הם מעבירים את החופש הגדול. בכך תוכלו לשמור על סטטוס קוו בו הילדים שלכם נהנים מזמנם הפנוי בכיף.

Exit mobile version