בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים יש כבר אקסיומה: פייסבוק הוא המקום שבו עסקים צריכים להיות. אם בעבר היה זה פרסום במדריך הכתוב בעל הדפים הצהובים שהיווה את הפלטפורמה העיקרית לחיפוש עסקים, הרי שהיום פרסום בפייסבוק הוא המחליף הרשמי שלו והוא מספק לאנשים ממש את כל הפרטים. אז מה בעצם נותן הפייסבוק לציבור שמחפש שירות או מוצר מסוים ואיך אתם, כבעלי עסקים, יכולים לתמרן אותו לצורכיכם? כל התשובות – במאמר שלפניכם.
אז למה דווקא פייסבוק לפרסום עסקים?
כדי להשיב על השאלה הזאת נתחיל במספר עובדות בשטח:
- למעלה מ-4 מיליון אנשים בישראל פעילים בפייסבוק במהלך חודש אחד.
- דף פרטי בפייסבוק יכול שיהיו לו 5,000 חברים ומספר לא מוגבל שלא עוקבים שאינם חברים.
- פרסום בפייסבוק מאפשר לפלח את המודעות ולהגיע איתן לאנשים שיש סבירות גבוהה שמשתייכים לקהלי היעד האופטימליים של השירות או של המוצר.
- דף עסקי בפייסבוק מקודם לפעמים גם בתוצאות החיפוש של גוגל וכך יכול להגיע גם לאנשים שלא חיפשו את השירות בפייסבוק עצמו.
- ניתן ליצור קשר ישיר עם מתעניינים באמצעות המסנג'ר – הצ'אט של פייסבוק.
- אם אתם מפרסמים פוסט שיווקי שמציע הנחה מסוימת או הטבה מסוימת למי שישתף את הפוסט – הוא יכול להפוך בקלות לוויראלי ולהגיע לעוד הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים שאינם חברים בעמוד וזאת בלי להוציא שקל מכסכם על פרסום בפייסבוק.
- המחיר המינימלי של פרסום בפייסבוק נמוך ביחס למדיות מסורתיות.
- פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לעשות רימרקטינג, היינו – להופיע בפיד של אנשים שביקרו באתר שלכם וטרם ביצעו רכישה
כל היתרונות הללו יחד עם קלות התפעול של פלטפורמת הפרסום הופכים את הפרסום בפייסבוק ליעיל במיוחד עבור עסקים ונותני שירותים – ולא משנה באיזה תחום.
אבל…
כמובן שחשוב מאוד לדעת לעשות את הפרסום בפייסבוק. על מנת שמודעה תצליח לגרום לאנשים לפעול, היינו – לבצע רכישה דרך דף הנחיתה שאליו הגיעו מהמודעה, ליצור קשר עם בעל העסק או להשאיר פרטי התקשרות – היא צריכה גם להיות כתובה כמו שצריך וגם להציע משהו שיגרום לאנשים לרצות לשמוע עליו או לרכוש אותו. על מנת לעשות את זה נכון, כדאי מאוד לפנות אל מומחי פרסום בפייסבוק.
Ufirst – משרד פרסום שעובד בשבילכם
Ufirst (ufirst.co.il) הוא משרד פרסום המתמחה בתחום של פרסום בפייסבוק. המשרד מנוהל על ידי דוד קרויזר, משרד אשר יודע בדיוק איך לכתוב את המודעות, איך לטרגט אותן אל קהל היעד הרצוי ואיך לגרום לאנשים ליצור קשר עם בית העסק.