Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

צורכים חכם – קונים בחנות אונליין וחוסכים כסף

תמיד היו אנשים שנהגו לצרוך בצורה חכמה ויעילה ואילו אחרים – נהגו בצורה בזבזנית ובלתי מחושבת. בעבר, הצרכנים החכמים היו מכתתים את רגליהם מחנות לחנות, גוזרים קופונים מהעיתונים ומנסים לאתר מבצעים מיוחדים. אבל כיום? כיום ממש לא צריך לעבור בין החנויות השונות כדי להיות צרכנים חכמים. הדרך החכמה כיום לחסוך כסף וגם זמן היא לבצע כמה שיותר רכישות באמצעות חנות אינטרנטית. כך, בגלישה פשוטה וכמה קליקים של העכבר, צורכים חכם יותר, נבון יותר, תוך חיסכון כספי ניכר.

קל ופשוט להשוות מחירים אונליין

מדוע הקניה דרך חנות וירטואלית מאפשרת להשיג חיסכון כספי ניכר? יש לכך כמה וכמה סיבות, כאשר אחת מהעיקריות שבהן היא שכך הלקוח יכול להשוות בקלות. ברשת אפשר לאסוף הצעות מחיר ומידע ללא קושי, בלי להתאמץ. למשל, מי שמחפש טלפון נייד חדש לא צריך לטרוח בחיפוש אחר מבצעים בעיתונות, ללכת מחנות אחת לחנות שניה ולבדוק מפרטים, נתונים טכניים ומחירים. באינטרנט – שתי לחיצות על המקלדת או כמה קליקים על העכבר וכבר מצאתם הצעת מחיר. צרכנים שנוהגים להתאמץ יותר מדי בכדי להשוות מחירים בסופו של דבר מתייאשים ועשויים להתפשר על המוצר הראשון שמזדמן לידיהם. זוהי הדרך הבדוקה לשלם ביוקר.

הנחה אמיתית באינטרנט 

צילום: עמיעד טאוב

יש הבדל מאוד גדול בין חנות רגילה לבין חנות וירטואלית, הבדל שמשפיע בסופו של דבר על המחיר לצרכן. ניהול של חנות רגילה מצריך מבעל החנות הרבה מאוד משאבים וכסף. יש צורך לשכור חנות, לנהל מלאי, להעסיק עובדים, להזמין משאית עם סחורה, לנהל החזרות, לשלם ארנונה ומיסי עירייה, לשלם אגרת רישוי ועוד. כאשר מדובר בחנות וירטואלית, אמנם יש עלויות, אבל הן הרבה פחות גבוהות. בחנות מקוונת אין צורך לשלם דמי שכירות גבוהים. אין צורך להעסיק צוות מכירות גדול. יש חיסכון ניכר בשל עלויות תפעול נמוכות. משום כך, קל מאוד להעניק ללקוחות מחירים מיוחדים. מבחינת הלקוח – זוהי הדרך לקבל את אותו המוצר בפחות כסף. זוהי הצרכנות החכמה המתקדמת של העידן הווירטואלי.

קל ליהנות ממבצעים מיוחדים

עבור הלקוח, מחירים זולים יותר באינטרנט הם עובדה קיימת. אבל לא רק במחירים המקובלים אפשר לחסוך. כמעט כל חנות וירטואלית באשר היא נוהגת להציע מעת לעת מבצעי מכירות מיוחדים. המבצעים הללו יכולים לבוא לידי ביטוי בצורה של קופונים מקוונים. מבצעים מיוחדים נשלחים ישירות לכתובת המייל של הלקוחות הקבועים, שנרשמו באתר. מבצעים מיוחדים מגיעים גם ללקוחות שרוכשים כמה מוצרים במקביל, בלי שצריך להתמקח ובלי שצריך להתאמץ באופן מיוחד.

פחות פיתויים – יותר חוסכים

נקודה נוספת לזכות הרכישה הווירטואלית נשענת על מהותם של פיתויים. בחנויות רגילות, קל מאוד להתפתות ולרכוש מוצרים שלא באמת צריכים. באינטרנט? באינטרנט קל יותר להישאר ממוקדים. יודעים מה רוצים – גולשים וחיש מהר – קונים.

Exit mobile version