Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ציוד היקפי מומלץ למחשב

צילום:עמיעד טאוב

רכישת מחשב חדש דורשת לא מעט תכנונים, הן ברמה התקציבית והן ברמת הביצועים. אלא שגם לאחר שקיבלתם החלטתם ורכשתם מחשב שיהפוך את החיים שלכם לקלים ולנעימים יותר, יש עוד כמה פרטים קטנים שצריך לדאוג להם, גם אם בשלב הזה נדמה לכם שאתם לא זקוקים להם, או שאתם פשוט לא חושבים עליהם. אם אתם מאבזרים את המשרד החדש או את העסק הביתי הקטן שלכם, הציוד ההיקפי עשוי להתברר כיעיל ונוח עוד יותר.

מסך ומדפסת

שני צרכים שאתם כנראה כן מודעים אליהם, הם המסך והמדפסת. גם אם אתם רוכשים מחשב נייד, סביר להניח שיהיה לכם הרבה יותר לעבוד עם מסך גדול, ואם אתם צופים בסדרות או בסרטים אין ספק שחוויית הצפייה תהיה טובה פי כמה. הבחירה במסך איכותי וטוב תעזור לכם לשדרג גם את חוויית העבודה, בעיקר משום שתוכלו לעבוד במקביל על שני מסכים, על ידי הרחבת התצוגה של שולחן העבודה שלכם. זכרו לרכוש גם מדפסת טובה על פי הצרכים שלכם, אבל אל תתפתו למחיר הזול ביותר. זאת משום שיש לחשב גם עלויות נלוות כמו רכישת ראשי דיו או טונרים, ותחזוקה שוטפת. בדקו את העלויות הללו וקחו אותן בחשבון מבעוד מועד.

סורקים ומגרסות נייר

בין שלל המדפסות שתמצאו היום ישנם גם דגמים שיציעו לכם שילוב בין מספר פונקציות כמו שליחת פקס, צילום או סריקה. עם זאת, מי שצורכי הסריקה שלו תכופים ורבים יותר ייתכן שיעדיף לרכוש סורק נפרד. היתרון של סורקים אלה הוא שמדובר בפתרון מהיר וחזק, שיוכל לסרוק עשרות עמודים בדקה. אם החומרים שאיתם אתם עובדים הם סודיים (וברוב בתי העסק ניתן להניח שכך המצב) מגרסות נייר יכולות להיות יעילות מאוד. כך תוכלו להעלים כל מסמך רגיש מבלי לחשוש שמישהו מהיריבים שלכם דולק בעקבותיכם.

מכשירי כריכה

בתי עסק רבים מוציאים החוצה פעולות בסיסיות למדי, כמו כריכה ולמינציה. אלא שלאורך זמן זו עשויה להתברר כטעות כלכלית לא מבוטלת. אם אתם מפיקים חוברות וזקוקים לכריכה או למינציה לעתים קרובות, אין באמת סיבה לשלוח את המזכירה לחנות ציוד המשרדי הקרובה. הטיול הזה יעלה לכם כסף, וגם אם ההוצאה הזו תהיה קטנה יחסית, זמן העבודה של המזכירה שווה הרבה יותר, ובטווח הארוך אתם עשויים לשלם הרבה יותר. מכשירי כריכה ולמינציה, וגם גיליוטינות ומכשירי חיתוך אחרים, כל אלה יקלו עליכם ויחסכו לכם זמן, וזה בדיוק התפקיד של הציוד ההיקפי שלכם, לא?

Exit mobile version