Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

צימרים לדתיים לחופשה מושלמת

כל אחד מאתנו זקוק לצאת מהשגרה השוחקת והמעייפת, לנשום קצת אוויר אחר, להתרענן, לטייל ולשוב בכוחות מחודשים למעגל החיים הרגיל והקבוע. אין כמו שבירת השגרה ויציאה מהבית למספר ימים או אפילו רק לסוף שבוע על מנת לשטוף את הראש, לשכוח מהמשימות הרודפות אותנו, לטייל מעט, לשבת עם המשפחה מבלי ששום דבר לא בוער ואין מטלות הנושפות בעורפינו. ימי נופש כאלו הם החמצן והדלק לימים ולחודשים הבאים והם אלו שמסייעים לנו להחזיק את הראש מעל המים.

איך נראה הנופש של האדם הדתי?

המשפחה הדתית כמו כל משפחה ישראלית, כמהה לצאת לנופש מידי פעם. אך בניגוד לכל משפחה ישראלית, לא תוכל המשפחה הדתית לצאת לכל בית מלון או צימר בו תחשוק, משום שגם כאשר מדובר בנופש, לא תסכים המשפחה הדתית לוותר על עקרונותיה. כי מהדת לא יוצאים אף  פעם לחופש! התורה והמצוות ממשיכים ללוות אותנו ולהתוות את דרכינו גם כאשר אנו פורשים מעט ממרוץ החיים התובעני והמסחרר.

מה חשוב למשפחה הדתית בעת בחירת הצימר?

כאשר אנחנו דנים בנושא של צימרים לדתיים – חשוב שנבין במה המדובר. אז ככה, מבחינת הצימר, מדובר בצימר עם סטנדרטים גבוהים לכל דבר ממש כמו כל צימר אחר. אך בתוספת לכל אלו יהיה הצימר הדתי מאובזר לצורך שהות בשבת לאדם הדתי שומר השבת. יהיה בצימר פלטה לחימום מאכלי השבת שהוכנו מראש. יהיה המיחם למים אותו ניתן יהיה לחבר לפני שבת ולהעבירו למצב של 'שמירת חום' לפני כניסת השבת. מלבד זאת, חשוב שהצימר יכלול מטבח כשר עם הפרדה מלאה וברורה בין הברזים, הכיורים, משטחי השיש ואף התנורים הבשריים והחלביים. כמו כן המשפחה הדתית לא תעלה בדעתה לבחור בצימר שמחלונותיה משתקפת בריכה מעורבת או חוף ים מעורב. הצימר חייב להיות ממוקם באזור סטרילי לחלוטין מבחינת האדם הדתי. מלבד זאת, חשוב לה שיהיו במקום שירותי דת וקהילה מינימליים, כמו בית כנסת עם מניין של מתפללים עם אפשרות להתפלל 3 תפילות ביום, במניין כמו בבית. כמו כן לימים בהם קוראים בתורה, חשוב שיהיה ספר תורה כשר במקום וכו' .

איך תמצאו צימרים לדתיים?

אכן, לא תמיד קל למצוא צימר שיתאים למשפחה הדתית. לכן נטלנו יוזמה והבאנו לכם את המיטב שיתאים למשפחה הדתית. הצימרים המוצעים לדתיים כוללים את מיטב הפינוקים ממש כמו כל צימר אחר. חדרי שינה מפנקים, סלון שהוא גם חדר אוכל שיכיל את כל המתארחים בצימר. דבר זה חשוב במיוחד לצורך קיומן של סעודות שבת משותפות לכולם. בדרך כלל תהיה גם חצר צמודה לצימר אותו ניתן לנצל לצורך בילוי משותף ונעים. החצר תכלול ערסלים או נדנדות אטרקטיביות ואולי תהיה אפילו בריכה פרטית במיוחד עבור הנופשים במקום. בקיצור – נופש מושלם ואיכותי מבלי לוותר או להתפשר על העקרונות!

Exit mobile version