Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

צימר עם בריכה

תחילתם של הצימרים כמקור פרנסה לבני המושבים. היום הם מכונים  "צימר בוטיק" על שום העיצוב וההשקעה בכל אחד ואחד מהם. יש צימרים שיש בהם ג'קוזי, ספא צמוד, ארוחות גורמה וגם בריכה צמודה. צימר עם בריכה זו הגשמת החלום של כל מי שרצה אי פעם בריכה צמודה. ואין מטייל שיוותר על זה בקיץ הישראלי החם.פון הארץ הירוק, שופע הנחלים והערוצים, על שלל חוות הסוסים, מסעדות, אתרים הסטוריים וחוויות הוא אחד היעדים הכי מבוקשים של עם ישראל לטיולים.

מצימר לשינה עד צימר עם בריכה!

עד לפני כ-20 שנה לא היה בארץ מושג כזה שנקרא צימר ובטח שלא צימר עם בריכה. תחילתם של הצימרים הייתה כמקור פרנסה לישובים ומשפחות עם נחלות בצפון והיום גם הקיבוצים בעניין. כל מי שנוסע לצפון רוצה לשהות בצימר ובקיץ אין כמו צימר עם בריכה. אין פינוק יותר גדול מזה שיש לך בריכה פרטית. צימרים שמגשימים חלומות.

תחילה היו אלה בעלי נחלות במושבים שחשבו שאם כל עם ישראל יוצא לטייל בצפון וגם בדרום, ומחירי בתי המלון בארץ יקרים, אז למה לא להציע חלופות סבירות מכל הבחינות ואף להפוך את השהות למקורית ומעניינת.

מי שהתחיל עם הצימרים היו בהתחלה אנשים שחשבו על אוכל וכך התפתח והתגלגל כל הנושא. כל מי שעסק במטבח גורמה הציע ארוחה למטיילים אצלו בבית, אחר כך אמרו אם כבר אוכל אז שיהיה גם שינה, וכך התפתחו להם חדרי צימרים ובהמשך דירות של צימרים ובתים של צימרים והיום כל הארץ מצפון ועד דרום צימרים וגם צימר עם בריכה רק תבחרו איפה ובאיזה עונה…

באדיבות עט תקשורת

צימר עם בריכה- תענוג באמצע החמסין!

מאז ייעודו של הצימר כמקום שינה, שודרגו הצימרים והיום הם מציעים מלבד מקום שינה, גם צימרים בעיצוב מיוחד ועם תוספות כמו ג'קוזי, פינת אוכל, ארוחות, ספא, טיפולי גוף ונפש וכן- יש גם צימרים עם בריכה.

האמת היא שהרעיון של צימר עם בריכה בעצם מציע את שיא הנוחיות למטיילים הישראלים שבדרך כלל נוסעים לטייל בצפון, שכל הזמן מחפשים בקיץ קרבה של מעיינות ונחלים, אז מי יוותר על אירוח בצימר עם בריכה פרטית. ממש מלון 5 כוכבים ועוד פרטי!

צימר עם בריכה- שווה כל טיפה!

הרבה שיקולים של טיולים נוגעים כמובן למזג האוויר. בקיץ נוסעים למקומות שיש בהם אוויר ומים ובחורף נוסעים למקומות חמים.

עונת הטיולים הכי ארוכה בארץ היא הקיץ ולכן הפיתרון של צימר עם בריכה הופך את הבילוי בצימר לטיול עצמו. לא צריך לקפוץ לבריכה של הקיבוץ השכן ולשלם עוד כסף, לא צריך ללכת ולחפש נחלים, ואדיות ואת הכנרת, המים נמצא במרחק של כמה צעדים והנה אתם כבר טובלים במים קרירים, צוננים. אין פינוק יותר גדול מצימר עם בריכה ואין רעיון יותר גאוני מזה בארץ ישראל החמה.

 

 

Exit mobile version