Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

קישוטים לימי הולדת

ההתרגשות כבר באוויר! יום ההולדת שלכם עוד רגע מגיע, והשמחה כבר מורגשת באוויר. אנשים בכל הגילאים אוהבים לציין באופן מיוחד את האירוע, ולהזמין את כל החברים, המכרים והמשפחה לחגיגה גדולה. כאירוע מיוחד שכזה גם העיצוב שלו צריך להיות מרשים ויוצא דופן, כך שישמח גם אתכם וגם את האורחים שלכם.

עיצוב אירוע מותאם קונספט

ישנם לא מעט קונספטים, קווים מנחים, על בסיסם תוכלו לעצב את אירוע יום ההולדת שלכם. בחירה של קונספט מקלה על בחירת פרטי העיצוב, האביזרים והקישוטים הנלווים. ברגע שבוחרים קונספט מסוים לאירוע, חשוב לוודא שכלל האלמנטים משדרים הלימה ומשתלבים יחד. קונספטים נפוצים לימי הולדת יכולים להיות: יום הולדת מתוק, יום הולדת נסיכות, אבירים, לגו, שנות השמונים/ שביעים/ חמישים , הוליווד, תחבורה, ואלו רק מקצת מהדוגמאות. לכל סגנון כזה יש את האלמנטים, הצבעים והאביזרים הייחודיים לו, כך שלא יהיה מי שיפספס את הקונספט שניסיתם ליצור. תוכלו כמובן לעדכן גם את האורחים מראש בקונספט שבחרתם, ולבקש מהם להגיע בלבוש תתאים לסגנון או לתקופה.

צילום Depositphotos

תכנון מוקדם של עיצוב האירוע

על מנת שתצליחו במשימת ארגון ועיצוב האירוע בדרך שבה בחרתם, מומלץ להתחיל בשלב התכנון. שלב זה יעזור לכם להגדיר לעצמכם את התוצאה הסופית שאליה תרצו להגיע, ומכן תוכלו לתכנן מה עליכם לעשות ולקנות. דבר זה גם יקל עליכם בבחירת הפריטים השונים, ולרוב גם יעזור לכם לעמוד בתקציב שהחלטתם להקצות לנושא. חלק מרכזי בתכנון כולל כמובן את כמות המוזמנים. נסו להעריך כמה אנשים יגעו לחגוג אתכם את האירוע, ונסו להשיג אישורי הגעה. מטבע הדברים שעליכם להניח כי לא כל מי שאמר שיגיע אכן יגיע, ולרוב קיימת סטייה של כ- 10% למעלה או למטה. גמישות מסוימת חשובה כאן, על מנת שלא ייווצר מצב של חוסר או עודף.

מגוון רחב של קישוטים לימי הולדת

לאחר שבחרתם קונספט או קו עיצוב כללי לאירוע, הגיע הזמן לבחור קישוטים. קישוטים לימי הולדת מוצעים כיום במגוון עצום, המאפשר עיצוב אירוע בכל סגנון שתרצו. קישוטים אלו כוללים שלל פריטים: מפות בצבעים ובדים שונים, מפיות, כוסות, צלחות, כלי הגשה- מגשים, סכום צבעוני ומעוצב, קערות וקעריות, ברכות לתליה על הקיר או הדלת, הזמנות, בלונים מסוגים שונים, קשים לשתייה, צמידים ושרשרות לאורחים, קישוטים מעוצבים לעוגה, נרות מעוצבים, נורות דיסקו המפיצות צבעים על גבי הרחבה, קישוטי נייר לתליה, קונפטים צבעוניים, מדבקות, שקיות הפתעה, קרטוני פופקורן ממותגים, ספר ברכות, סוכריות צבעוניות, דפי סוכר אכילים ועוד. קישוטים אלו כוללים גם מתנות ומזכרות קטנות שניתן לתת לאורחים בתום האירוע.

יום הולדת ייחודית

המגוון הרחב של קישוטי יום ההולדת מאפשר יצירתיות בלתי מוגבלת. גם אם בחרתם קונספט לאירוע, הדומה לקונספט של אירוע שכבר נכחתם בו בעבר, תוכלו בעזרת הקישוטים שתבחרו ליצור אירוע בלוק שונה לחלוטין.

Exit mobile version