Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רמי קליינשטיין בהופעה בסבסטיה שבשומרון: אהבתי אותך שומרון!!

באירוע מרגש אליו הגיעו מאות בני אדם הופיע רמי קליינשטיין, אחד האמנים המובילים בארץ, בגן הלאומי סבסטיה שבשומרון. המכונה גם קיסריה של השומרון ונחשב לשמור אף יותר מקיסריה. יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: התרבות – הניצחון האמיתי של ההתיישבות.

באדיבות מאיר ברכיה

האירוע התקיים כחלק מאירועי מתנ"ס שומרון, ובו צויינו 40 שנות התיישבות בשומרון והוקרן סרט המתאר את התקדמות השומרון והשינויים מרחיקי הלכת שנעשו בו בעשור האחרון. בין השאר ניתן היה לראות שהשומרון גדל בשנים האחרונות פי 6 משאר חלקי הארץ.

קליינשטיין פתח את המופע בשיר "קרוב אל ליבך", וסיפר כי זו לו הפעם השנייה שהוא מופיע בסבסטיה. וכן הוסיף בשירו "אהביני" את המילים "אהבתי אותך שומרון". אולם גולת הכותרת הייתה ללא ספק שירו: "מתנות קטנות" שבמהלכו ירד קליינשטיין לשיר את השיר עם ילדי השומרון.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בירך על קיום האירוע דווקא בסבסטיה הסמל של ההתיישבות ביהודה ושומרון ואמר: "המופע הזה, דווקא כאן דווקא עכשיו, הוא הוכחה נוספת לניצחונה של ההתיישבות. התרבות היא זו שמסמלת את הנצחון הסופי על אלו המבקשים לעצור את התפתחותה של ההתיישבות", עוד הוא הוסיף: "אנחנו כמועצה נמשיך לתת את הטוב ביותר עבור התושבים שלנו, בכל התחומים".

המופע נערך כחלק מפרויקט "בימות פיס" , במסגרתו נערכים 100 מופעי תרבות בכל רחבי הארץ, בדגש על יישובי הפריפריה. יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין, אמר: "הכפלת תקציב התרבות ואמנות מאפשר לנו לקדם ביתר שאת את התרבות הישראלית למען הקהילה ומיזם 100 המופעים מוכיח זאת. עוד הוא הוסיף ואמר: השומרון הוא חלק מארץ ישראל ותרבות צריכה להגיע לכל חלקי ארץ ישראל

מפעל הפיס מקיים את הפרויקט זו השנה החמישית ברציפות, ובמסגרתו משתתפים אמנים מהשורה הראשונה, ביניהם מוש בן ארי , אהוד בנאי, רמי קליינשטיין, הדג נחש, אברהם טל, טיפקס, ברי סחרוף, דיוויד ברוזה, פאר טסי, דני סנדרסון, דודו אהרון, התקווה 6, אבי סינגולדה וחברים,אביהו מדינה, שלמה גרוניך ודני רובס, ארז לב ארי,אליאס ג'וליאנוס,  ריקי גל, רותם כהן, הפרויקט של רביבו, עילי בוטנר וילדי החוץ, קובי פרץ, מירי מסיקה,שחר חסון, שולי רנד, דודו טסה, רנא ח'ורי, שיר לוי ועוד.

Exit mobile version